Lördag

Hej min kära blogg! Vaknat och solen lyser ute, härligt att äntligen sommaren kommer närmare nu för varje dag som går....
Myste lite med hjärtat innan vi klev upp och åt frukost tillsammans...Riktigt mys blev det, hihi...
Nu sitter jag här och ler för mig själv och myser medans älsklingen åkt för att sätta på sommardäck åt sin pappa..
Igår var jag i skolan och fick äntligen min efterlängtade examen då, som undersköterska och bra betyg och jag är kanon nöjd faktiskt, jag har ju klarat det här nu....
Men jag har haft underbara vänner också och ett hjärta som har stöttat mig till fullo och lämnat mig ifred när jag har behövt plugga också utan krav eller nånting....
Åt buffe med lärarna och hade det mysigt, köpte med rosor till våra lärare och dom blev jätte glada....
Åkte sen och handlade och Träffade bästaste (syster) som är som min syster som jag aldrig fick i stan och pratade lite, var till Bemanningen och lämnade in mina betyg och diplom att jag nu är färdig undersköterska, nice...
Dom hade i datorn att så fort jag kom in med betygen så skulle jag sättas ut på intro så nu skulle jag vänta och se, härligt...
Dom blev kanon glada att jag var klar och grattade mig allihopa där inne hihi och jag var redan uppsatt på att gå intro på natt nu, och i huset med, känns jätte bra, dom sa att dom behöver utbildad personal så det var ju bra.....
Dom är kanon bra där....
Sen hem och lagade lite mat så vi åt och sen gjorde mig iordning för en ute kväll med bäsaste vännerna, det var kanon kul, vi satt hemma hos en vän och drack lite och sen gick vi på Selmas, träffade många vänner även där så jag hade kanon kul....
Så roligt som jag hade igår har jag inte haft på länge e, men som sagt om man är i rätt sällskap så har man ju naturligtvis alltid kul...
Gäller att vara med dom som man trivs med...
Dom gjorde min kväll till nåt underbart och vi skrattade och hade tok för oss....
Nu har vi bestämt att träffas igen och har ett datum bestämt så det ser jag fram emot igen....
Träffade vänner som jag inte sett på många år, hihi...
Fick så många gratulationer igår från mina vänner så jag blev helt chockad över vilka fina vänner man har egentligen, man ser vilka som bryr sig, och jag är så glad att jag har dom i mitt liv, man ska bry sig i dom som bryr sig och resten kan man lägga åt sidan för det man inte har behöver man ju inte.....
Igår fick jag även ett annat glatt besked, men det är bara några som vet än, hihi....
Kommer bli så spännande.....
Idag mår jag bra trots gårdagen, hihi. men det var värt allt igår....
Barnledig var jag i helgen då dotter är hos sina fina svärföräldrar i helgen och därför passade jag på att gå ut och roa mig, hihi...
Går aldrig ut då hon är hemma då jag som förälder även har ett ansar för mitt barn....
På måndag ska jag ringa och söka in på det som jag vill fortsätta med så få se om jag kommer in där också nu då, spännande...
En i min klass har också sökt så antagligen hamnar vi i samma klass igen och det skulle vara kul, hon tyckte att jag skulle söka i alla fall.....
Nu ska jag avnjuta helgen med min älskling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0