Lördag

Hej min kära blogg idag äntligen! Nu har jag inte skrivit här på ett tag igen, upptagen kvinna som man är i sina bästa år, hihi...
Men trivs som fisken i vattnet nuförtiden...
Inga krav och inga ""måsten"" utan bara njuter av livet fullt ut i fulla drag...
Nån som älskar en på riktigt och verkligen visar det också, är så mjuk och go och fin, kan inte ha en bättre man, är så glad att jag träffade denna fantastiska människa i mitt liv.....
Om man inte vet vad kärlek är innan man träffar den rätta så vet jag absolut idag hur det ska kännas att vara kär, hihi...
Många av mina vänner tycker att jag gjort ett upp-byte och det är så skönt att höra, men som sagt han gör mig glad och gör mitt liv till nåt speciellt som aldrig har funnits förut  så jag antar att det är för att jag är gladare som människa idag än jag var förut, men det sägs ju att det syns utanpå och i ett  förhållande hur man mår...
Inga saker som känns jobbiga numera utan varje dag är fylld av lycka i mitt liv, precis som det ska vara...
Jag lever som en prinsessa idag...
Fixat allt själv, jobb och färdigutbildad och är alltid glad och skrattar, myser riktigt och aldrig utan nånting utan jag lever ett guld-liv idag...
I onsdags så var jag in till stan en sväng och gjorde faktiskt inte så mycket, fixade lite bara....var hemma och tog det lite lugnt med dottern och pysslade lite....
Det var skönt det också....
I Torsdags var jag och en av mina bästaste vänner inne stan och vi shoppade lite ,åkte runt lite överallt och hade det trevligt, träffade hennes son och bror, det var ju ett tag sen vi träffades så det var faktiskt kätte kul...
Dotter ville träffa den här personen när han ändå var där så hon blev också jätte glad, det blir fler gånger, vi träffas ganska ofta nuförtiden.....
Skönt att ha en massa fina, sanna vänner runt omkring sig igen, det var länge sen jag hade det, det har mest varit såna som pratar skit om alla till alla, och förstör för en och gör allt för att man ska må dåligt, (det är väl inga vänner) eller nån som skyller på alla andra för att dom ska få skulden medans man själv är den stora boven i dramat, så nu är jag så glad att jag träffat dom riktiga vännerna igen som är nåt att ha...
Sen när jag hade varit i stan så åkte vi hem och jag slängde ihop lite käk åt oss och sen iväg och jobbade lite på kvällen, var så kul att komma tillbaka till dom och alla var så glada att se mig och att jag var färdigutbildad och klar, dom grattade mig och dom är så himla mysiga...
Kan inte ha bättre arbetskamrater.....
Igår ringde telefonen tidigt och då hade dom ringt min chef (redan efter bara en enda vecka som utbildad) Och ville ha in mig på en gång, så det var bara att hämta papper och fixa allt innan konflikten blir ett faktum, så nu är det klart YES....
Allt hämtat och klart och på måndag börjar allvaret igen....
Träffade även min gamla arbetskompis Annelie på jobbet igår  som ska åka med till Alanya i höst, ska bli så himla kul att åka utomlands igen, bli brun och fin , äta gott och bara ha det bra med sina vänner...
Sen på eftermiddagen kom Rosi och Anders hit med Kevin som ska vara här tills idag, han är så himla mysig....
Så vi fikade och skrattade som bara den, dom är för gulliga och en av mina bästaste vänner man kan ha...
Idag kommer dom och hämtar Kevin så vi får träffas igen..
Igår kväll åkte jag och hjärtat ut en sväng och åkte, vi brukar göra så och mysa för oss själva lite, och åkte in på driven Mac Donalds och käkade, inte gott och inte nyttigt men ibland kan det bara vara lite mysigt för hjärtat ville bjuda på China på kvällen men jag ville inte, nu har han försökt att bjuda ut mig ett antal gånger men det kommer det med till slut....
Jag är inte van att bli uppvaktad så mycket...
Jag har nog träffat den mest romantiska man som kan finnas...
Mitt liv har blivit ett guld-läge bara sista året för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0