Helgen över

Hej min kära blogg! En ny dag och det är ju framförallt en helt ny vecka efter en storhelg med mycket mys och skratt och nu kommer veckan med nya härliga utmaningar igen....
Vaknade halv 5 i morse av en puss från hjärtat när han skulle åka till jobbet, härligt......
Finns väl inget härligare än när nån ger en puss och säger att han älskar en hihi...
Är genom snorig och allergin har väl börjat, lungorna är inte sig själva längre men vem bryr sig i såna små  skit-saker när man har världens bästaste att leva med och världens bästaste familj, hihi...
Man kan inte haka upp sig på små saker när man har det så bra ändå...
Sitter här i mitt mysiga hus och har det lugnt och skönt, ingen som säger att jag ska göra det och det utan jag gör det helt i min egen takt, hihi...
Men som sagt idag finns inget att göra , ingen tvätt och ingen disk och ingen städning utan idag kan jag bara njuta av mig själv och bara ""vara jag"" helt enkelt....
Hemmet är så välstädat och fint som det alltid är, pedant skött enligt andra hahaha....
Jag har faktiskt glömt att bädda sängen ""en enda gång"" sen hjärtat och jag träffades för över 1 år sen och då sa han åt mig att han har botat mig hihi, han menade att jag kunde faktiskt också  över-leva med en obäddad säng och det tyckte han var höjden, hihi..
Men det har bara hänt en enda gång också, jag hatar ju obäddade sängar, det ser så slafsigt ut då....
I mitt hem ska det vara noggrant och städat  och fint och ingenting som står såsom disk och sånt, usch nej...
Idag har jag ringt och fixat studiebesöket vi ska ha i sista kursen, det blev på beroende-enheten, för det är ju där jag vill jobba sen, kan vara riktigt intressant att jobba med sånt...
Nu kör jag sista rycket inför avslutningen och sen är jag klar och färdigutbildad med det som jag vill vara och velat vara och göra länge....
Jag har haft en stöttning till 100  av mitt hjärta och han har pushat på mig hela tiden och gett mig den egen-tid som jag har behövt för att fixa det här......
Han är en helt underbar person, han ger mig så mycket som jag aldrig har upplevt förut  i mitt liv...
Han ger mig tid med mig själv, den tid jag behöver för att vara glada jag och han är helt fantastisk på att hjälpa till, (utan att man behöver säga nåt) utan han bara gör det liksom...
Inte många karlar som är såna, utan dom flesta får man säga till för dom fattar liksom inte vad som ska göras....
Men inte min karl heller, han gör allt bara på en gång.....
Såna karlar är det svårt att få tag på och dom växer inte precis på träna....
På torsdag ska vi titta på ett hus till, få se hur det ser ut......
Verkar vara fint i alla fall....
Finns inget mysigare än att få vara med den som man älskar och bygga upp nåt helt nytt igen, få somna på en varm arm och vakna på samma arm på morgonen....
Bredvid en riktig karl.....
Få verkligen vara med den man älskar hela tiden och att få visa det för alla runt omkring en helt öppet är helt underbart, och sen veta att man inte delar denna underbara  hjälte med nån annan utan han är bara min helt enkelt...
Det är riktig kärlek det....
Nu ska jag snart upp en sväng till Manzanares och sätta nålar mot min allergi......
Sen ska jag bara fortsätta att njuta av min härliga dag och mitt underbara liv som jag har idag....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0