fredag igen

Hej min kära blogg idag igen! Igår hann jag inte skriva nå här i min blogg, då jag hade främmande av barn och barnbarn och gjorde lite skolarbete som nu lider mot sitt slut, nej skämt osido bästa jag nånsin har gjort och jag är snart klar nu...Bara en enda vecka kvar innan jag tar min efterlängtade examen nästa fredag...Det känns helt fantastiskt och så härligt så..
Har skjutsad största dotter till sitt jobb tre dagar i följd nu..
Fick godkänt på dom 3 arbeten jag skickade in igår också (naturligtvis )Hihi...Vad annars?
I morse vaknade jag när dotter gick till skolan och klev upp tidigt ,drack kaffe med hjärtat och åt frukost och mös lite, sen åkte han iväg hem till sig och lämnade mig ifred så jag fick min egen-tid att arbeta med mitt sista skolarbete och fortsatte att renovera det som är kvar medans jag skickade in 1 arbete till som jag också fick godkänt på, hihi....
Hade jag inte haft en sån förstående man vid min sida (som jag då nu har) så hade jag aldrig haft tid att studera och få den utbildning som jag nu snart har fått, han är en sån fantastisk man, hjälper till och tar aldrig nåt för givet utan han  gör saker själv utan att man behöver säga till han hela tiden, det kallar jag en riktig man ja...
Sen åkte jag till stan och handlade chips och dricka och godis som vi ska fläska på ikväll och Dotter Charlie har fulla huset här i helgen, Kevin och Marina och Susse ska vara här  hela helgen hos oss och det är så härligt med ungdomarna, så det blir kanon kul, så i morgon har dom beställt tacos så mamma får väl göra det då hihi...
På Söndag ska jag till en vän och hälsa på och fira personen som har varit mycket mer än en vän i både mitt liv  och nån annans för många år sen, en vän som jag har saknat så i mitt liv och som har betytt väldigt mycket för mig då en annan person har spelat ""rolig"" och det ska bli kul att träffas igen..
Många av mina vänner som jag inte har träffat på många år har stått kvar och idag har vi jätte bra kontakt, som jag tycker är kanon kul..
Idag kan jag skratta och ha kul utan att känna mig instängd i nån hemsk bubbla med mig själv utan jag kan gå som jag vill igen, vara så social som jag vill vara, och bara vara jag...
Hjärtat har satt på sina fina fälgar på sin V 50 idag så nu är sommardäcken på men jag har inte vågat sätta på mina än hihi, med det kommer nog snart...
Igår besiktade jag 945-an och den gick igenom.(med blankt papper) blev skitglad för det, dom tyckte den var jätte fin för att vara så gammal, tur att älsklingen köpte den av mig , jag fick ju separationsångest ifrån den hihi, men nu kan jag ju köra den ändå, vi har bestämt att den ska vara kvar då den går så bra och knappt kostar oss nåt...
Nästa fredag när jag tar examen ska jag träffa mina ungdomsväner på kvällen och det ska firas med dom bästaste och gå ut på krogen, jag ska fira det här som jag varit så duktig att klara av, sen blir det bara att jobba sen hihi...
Har varit ner och hälsat på mina bästaste svärföräldrar idag, som är så himla mysiga, precis som svärföräldrar ska vara, dom är så himla glada för våran skull...
Nu är det fredag och jag sitter här och ler för mig själv och veta att jag får krypa upp i älsklingens famn en fredag-kväll och få mysa och kramas  med han det som är helt fantastiskt att få göra...
Tänk att få var med den man älskar mest som är en största kärlek någonsin och sitta och få kolla på film och äta nåt gott och veta att han bara är min, det är livet det.....
Han har varit ledig hela veckan så han har renoverat och jag fixat sista till skolan och så har vi myst det vi har hunnit med men snart får vi mysa hela tiden då vi blir ett tillsammans..
Längtar så tills dess...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0