annan dag Påsk- 2013

Hej min kära blogg! Vaknade i morse och solen sken ännu en dag utanför mitt sovrums-fönster, så härligt med sol och så länge den skiner är jag också himla glad, hihi.....
Låg och myste en stund i morse med den man har  så kär..
Har haft 4 härliga mornar och kvällar med hjärtat och bara få vakna och somna i hans famn gör mig varm....
Att alltid få sova med den som man älskar och vakna med  han är värt massor....
Klev sen upp och åt frukost med mitt stora hjärta, åkte in till stan och handlade lite innan maten skulle lagas till......
Idag bjöd jag svärmor på middag, hon tyckte att det var så himla gott, himla kul att höra och framförallt bli uppskattad för det man gör, inte, många svärmödrar som är såna inte?
Annars har dagen varit romantisk och bra, många kramar och pussar som har delats ut, precis som det ska vara i ett kärleksfullt förhållande.....
Från båda hållen, och på riktigt...Få visa sin kärlek öppet är allt för härligt i livet...
Härligt....
Kärlek är nåt helt fantastiskt när och om två människor verkligen älskar varandra förstås och sen visar det med varandra och för varandra men ""framförallt"" menar det också...Det är det som är tillit....
Idag kan jag bara gå och njuta i mitt underbara hus och veta att det är rent och snyggt och det finns varken städning eller tvätt och det kallar jag för lyx...
Man behöver lyxa till det lite ibland!
Visade svärmor mina nya gardiner som jag köpte förra veckan till mitt sovrum och hon tyckte dom var jätte fina, kul att höra när man vill visa nåt fint man köpt  som man själv tycker är fint och hon är inte sån i alla fall som skrattar en upp i ansiktet o talar om att det är fult och sen ser man inte ens själv vilket gammalt och fult hem man har själv...
Jag är då så glad att det är som det är idag, jag älskar mina svärföräldrar, som är så mysiga....
Hon tyckte mitt sängöverkast var snyggt.....
Hon tycker att jag har ett sånt fint hem, men det har jag ju också (eftersom alla säger ju det) Hihi....
Jag bara älskar mitt hem och huset jag bor i, med min smak och jag har helt själv inrett det efter min egen plånbok och smak...
Köpt så mycket nytt och fint har jag gjort och jag kan stå och små-le för mig själv när jag står och ser vad jag åstadkommit, helt själv...
Jag har ett fullbordat hem igen som bara är mitt eget hem, som ingen annan kan ta ifrån mig, som jag skapat själv, som jag får behålla själv om det skulle bli nåt.....
Det känns helt fantastiskt.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0