Torsdag

Hej igen min underbara blogg! Idag vaknade jag och det blåste lite ute men det har varit ganska varmt ändå så man kanske inte ska klaga.......
Jag fick ju frukost på sängen,lyx,hihi....(IGEN)
Och det är ju faktiskt höst nu så vi har inte annat att vänta än blåst och snart vinter med snö....
Idag har jag haft grupparbete hemma hos mig med mina underbara klasskamrater,så nu är det bara att hoppas att vi blir godkända då?
Kul att höra av alla andra att man har så mysigt hemma....Hihi...
Jag är så stolt att jag har lyckats alldeles på egen hand med allt nytt och fint som jag har köpt själv och inrett mitt hus med.....
Fick godkänt (igen) på mitt arbete som jag skickade in i måndags,nice och det är så fantastiskt kul det här......
Det går bara framåt hela tiden och jag är såååå glad....
Kan man vara annat.....
Har fikat med bästaste Poppa på fiket i berget idag också och jätte trevliga människor som äger det nu.....
Lagat mat har jag också gjort,får såna komplimanger varje dag av hjärtat att jag lagar så god mat,kul att höra....
Sen jag bytte alla tänddelar i bilen går han för djävla bra......
Pigg och kry.....
I morgon lastas kärran och ett lass till går till soptippen igen,skönt att bli av med lite grejer som man ändå inte behöver...
Åkgräsklipparen går också väldigt fint och bra,hihi....
Nästa höst funderar jag på att fortsätta och utbilda mig......
Vet redan till vad hihi.....
Det är kul med skola och jag har ju inte haft chansen förut förräns nu!
Nu ska jag fixa lite hemma och bara njuta av livet,hej svejs alla mina underbara vänner och min fantastiska familj som jag har
ÄLSKAR ER....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0