Torsdag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse och solen sken,så man får passa på att lapa den medans den visar  sig emellanåt....
.Fick frukost på sängen som varje morgon,hihi....
Klev upp och städade bilen så nu är den också ren och fin,åkte vidare till skolan på studiebesök,intressant faktiskt,inte alls som man trodde att det skulle vara!!!!!
Hem igen och lagade mat och fick främmande av bästaste dotter och svärson och lilla Wilma.......
Så det blev mycket glass och kaffe...
Lill-tjejen är verkligen väluppfostrad,rör ingenting och lyssnar o hon prata verkligen jätte bra,hon är ju faktiskt bara 2 år än....
Men hon har världens bästa mamma och pappa också.....
Som är jätte noga att hon ska lära sig....
Men snart blir hon storasyster,så mysigt med en liten en till i familjen... 
Igår när jag kom hem 9 på kvällen  så hade hjärtat gjort en fantastisk god middag och tänt ljus tills jag kom hem,riktigt romantiskt och mysigt......
Det är så mysigt att bli ompysslad,det är man inte precis bortskämd med förut,hhihi.....
Jag tycker om riktiga romantiska män....
Idag blev jag utbjuden på middag på china men jag hade inte tid så det var synd,men skolan går i första hand just nu...
Det blir förhoppningsvis fler gånger......
Nu kallar john blund snart så man får kliva upp till en ny härlig dag i morgon fylld av kärlek och bara må gott med familj och vänner....
 
.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0