Torsdag

Hej min kära blogg idag igen! I morse vaknade jag redan kvart i sex och var klarvaken,men visste att jag var tvungen att gå upp,för att åka iväg till halv nio......
Åt frukost och åkte iväg till Smedjebacken och redovisade och blev mer än godkänd,hihi.....
Det här är som ett spel på lotto (alltid lika spännande)
Men alltid lika kul....
Stannade till i stan och fikade med maria och dotter o lilla mommos älskling,sen åt jag på caruso,det var så gottigott...
Handlade lite på hemvägen,nu kan jag verkligen inte handla nå mer för frysen är verkligen proppfull nu eller rättare sagt BÅDA frysarna är proppfulla,hihi.......
Mommos älskling kom o var här o myste bara hon och jag ett tag o kollade på tv....
Nu har dom nyss åkt hem och jag storstädar huset,fast egentligen behöver jag inte det då det är rent redan men bara för att jag ska få tända alla ljus i alla rum och riktigt njuta av denna underbara höstmörker som kommer med just hösten varje år......
Och lukta på alla ljus som luktar såååååå gott.....
Igår var jag till Ikea och köpte lite nytt till hemmet,nice blev ett dubbeltäcke till i dun,mjukt och varmt och skönt var det, och jag invigde det inatt med......hihi.....
Kom hem ganska sent igen,då åt jag tårta......
I morgon ä'r det dax för ett skift igen,nice.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0