Tisdag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse o har sovit lite oroligt inatt,p,g,a en hemsk mardöm som inte alls var kul men kom upp till slut i alla fall och åkte till bästaste vännen Sanna Östlund och fick fika och jätte goda kärleksmums,tack för dom vännen.......
Sen drog jag till skolan och hade en lektion för att åka vidare på hemvägen till vännen Anita och fick fika även där...
Dagen har varit full av fika och gottigott......
Träffade en annan barndomsvän där också, så kul att träffa dom och jag och Anita satt just och pratade om att vi inte har umgåtts på över 20 år som vi gör nu och att vi haft så kul i våra dagar och nu återupptar vi det igen,båda är lika glada för det...
Vi får helt enkelt ta igen det igen hihi......
Hennes hund är dräktig och ska föda små babysar om 2 veckor,så söööta...
Passade på att handla när jag ändå var i stan så nu är frysen propp full igen.....
Hämtade dotter på jobbet och handlade ännu mera,hihi,sen bar det iväg hemåt......
Orkade faktiskt inte laga nå mat idag fast jag är så noga med det varje dag och att det ska vara riktig hemlagad husmanskost med riktig hemlagad sås och inget djäkla paket-sås som är fultl i E.produkter,usch vad äckligt...
Nej här ska lagas ifrån grunden....
Ordenlig mat för att man ska må bra och slippa få en massa sjukdomar som man inte behöver få om man är lite noggrann...
Det finns nog med sjukdomar ändå utan att man behöver dra på sig fler pga slarvmat.....
Min svärmor är precis som en svärmor ska vara ,lika som jag med att göra allt ifrån grunden och tror mer på naturmetoder än en massa mediciner som bara sliter ut kroppen ännu mer och i förtid,mediciner bara trycker ner sjukdomer,inte hjälper dom upp för att bli bättre!!!!!!!!
I morgon är det dax att klippa sig igen hos min kära frisör......
Det ska bli så skönt......
Vem som helst får inte vara i mitt hår kan jag lova......
Saknar en viss person i mitt liv i massor och älskar den personen i massor.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0