Söndag igen nu då

Hej min kära blogg! Nu är ja här igen och idag är det en söndag igen.....Vaknade i min underbart sköna säng på en varm skön arm.....
Ljuvligt....
Regnet strilade utanför mitt fönster men vad gör det då man får mysa en extra lång stund på morgonen....
Det är värt allt på morgonen....
Idag ska jag umgås med bästaste Poppa och dricka kaffe, och njuta av min egentid här hemma......
Nu håller jag på att städa mitt hus,det luktar så gott,men egentligen behöver jag inte städa men bara för att ha det fint då......
Med musik på hög volym..
Gud vad skönt att bo i hus....
Igår var bästaste Linn Wibell här och vi umgicks och pratade lite snusk,hihi.....
Om det  finns så mycket snusk nu att prata om då.....
Det beror på hur man ser det och jämför på för nåt sätt,hihi.....
Jag kan skratta ihjäl mig åt henne,hon är en kul tjej hon......
I morgon är det en ny vecka med nya utmaningar och nya chanser här i livet....
Livet rullar på och allt är klart nu,sitter o tittar på ett papper som får mig att stor-le,och att känna att "nu" är jag fri.....
Början på nåt nytt och bättre som alla mina vänner säger,dom som ser vad jag har gjort så mycket på egen hand som jag har velat länge...
Min önskan har gått i uppfyllelse äntligen....
Man ska aldrig göra som nån annan vill utan man ska gå sin egen väg,när och om det känns rätt i livet,och nu känns allt så fantastiskt rätt,hihi......
Planerna är stora och många nu och utbildningen är snart klar men jag tror att jag ska kanske läsa vidare till sjuksköterska sen.....
Det skulle vara kul....
Tankarna är många just nu,och jag vill nog inte bo här då utan då söker jag mig ut i vida världen istället,finns så många alternativ...
Lämna allt förflutet och gå mina egna vägar bara det som jag vill utan att behöva tänka speciellt mycket......
Idag ska jag ner och hälsa på mina underbara svärföräldrar som snart blir mina riktiga eller hur man ska säga.....Hihi.....
Världens underbaraste är dom,jag har ju verkligen att jämföra med djävlar och änglar om jag säger så.......
 
 

Helt sant....

Man vet aldrig vad som dyker upp i ens liv...... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0