Söndag igen då....

Hej min kära blogg igen! Idag är det  en helt ny härlig dag igen då solen tittade fram när man vaknade på fram på morgonsidan...
Åkte in till stan med dotter,svärson och lilla Wilma till Caruso och åt pizza,och det var så gott.....
Sen en vända ner till bästaste svärmor och svärfar och fick kaffe och blåbärspaj på hemvägen,mums....
Världens mysigaste svärföräldrar.....
Inte alla som har sån tur vill jag lova....
Jag är så glad att jag har dom och alla som är runt mig just nu,som vet hur det är,hur allt har varit,och framförallt hur jag har varit tvungen att leva....
Dom åren är som tur är förbi nu,men ibland kan jag sitta o tänka på hur kan man göra så egentligen...
Varför gnager det i mig att jag inte såg hur det gicks bakom ryggen på mig?
Varför visste inte jag eller såg allt som ALLA andra såg och  som hände bakom min rygg,och sen anklagade man andra oskyldiga människor för dom patetiska saker  som just "du" hade gjort?
Alla visste utom jag!
Men ingen sa nåt!
Mina vänner har sagt nu efteråt att dom inte ville såra mig och säga som det var fast dom visste?
Dom visste hela tiden och tyckte så synd om mig!
Dom önskade att jag hade öppnat ögonen....
Dom skyddade mig bara ifrån allt ont som skedde för att jag skulle slippa se det och vara inblandad i det,och det var väl snällt gjort av dom.....
Men om dom sagt nåt hade jag kanske vaknat och inte trott på alla lögner,alla svek...
Jag bara tragglade vidare och TRODDE på nån som ljög hela tiden!
Jag tackar alla mina vänner idag att dom såg före mig för då vet dom i alla fall att din version är inte hela  sanningen....
Alla visste att det var du som gjorde allt på öraberget men jag var för dum för att se det....
Stackars människor som blev utsatta för dina dåd!!!!!
Du ljög o dum som jag var så gick jag på allt fast "mina" egna sa allt till mig redan långt innan vi flyttade....
Jag har min älskade dotter idag och mitt barnbarn som betyder så mycket oerhört mycket för både mig och hjärtat,vi umgås varje dag,och lilla Wilma älskar sin mommo.hihi......
Förstår inte riktigt hur man kan strunta i det enda barnbarn som man har (ens riktiga)
Hon som är världens mysigate och goaste....
Man ska inte döma andra människor om man inte är bättre själv,jag har många barnbarn men jag har inte valt bort nån av dom eller att inte vilja träffa dom,det var nån annan som valde åt mig men du har BARA ETT enda och du vill inte ens träffa det,du bryr dig inte ens,det är väl ändå skillnad?
Barn kan inte själva välja bort vilka dom vill och inte vill träffa men vuxna kan bestämma åt dom vilka man får träffa det är skillnaden....
Alltid allas egna val men orättvist mot barnen,barnen är aldrig inblandade i nåt bråk utan blir det pga sina föräldrar bara......
Det är inte vuxet....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0