Söndag igen då då....

Hej min kära blogg igen! Vaknade idag och solen sken,men det blev lika mulet nästan på en gång,fick frukost på sängen (igen),sen ringde min underbara svärson och kom förbi på morgon-kaffe,mysigt......
Sen fixades min bård på bilen,det blev så bra så.......
Åkte hem och lagade tacos åt hela familjen så dotter ,svärson o mommos lilla tjej Wilma åt hemma hos mig.....
Dagen har varit så bra och nu sitter jag här i mitt hus och bara njuter av livet......
I morgon är jag bokad och det känns bra.....
Känns så bra att veta att man har sin underbara familj och fått se sina barn växa upp från små barn till egna individer,som är duktiga idag och har jobb och familj och är gifta med världens underbaraste svärsöner.....
Dom jobbar och står i och skulle behöva lite ledighet nu....
Nu växer barnbarnen så det knakar istället och det gäller att passa på att umgås med dom nu medans dom är små....
Jag är sååå glad att jag får vara med (varje)dag i deras liv och se dom bli stora och även dom ska bli egna små individer.....
Nu till veckan ska jag fixa resten inför våran lilla nya familjemedlem ska komma till världen......
Det ska bli så mysigt igen....
Livet gav mig en ny bättre chans och jag tog den ,fast egentligen var det inte meningen tror jag ,eller så var det det?????????
För idag har jag så mycket mer att se fram emot än bara för typ 1 år sen,allt har bara gått på i en väldig fart,jag har mist alla negativa människor i mitt liv o på köpet vann jag alla positiva,det är väl livet det eller? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0