Onsdag

Hej min kära blogg idag igen!Vaknade utvilad med en varm,mjuk arm runt mig,som varje morgon och fick frukost på sängen,som jag får varje dag,hihi......
Lite bortskämd och inte van med det alls,har fått mer frukost på sängen sista månaden än vad jag fått på alla andra år,hihi....
Och solen lyste samtidigt in genom fönstret så idag ska jag passa på att lapa den lite grann medans alla tänd-delar ska bytas i bilen och olja och sånt inför vintern,sen toning av rutorna blir det med som jag köpte också igår.....
Man ska passa på att njuta av dagarna med sol nu medans man kan.....
Helgen har varit riktig underbar med familj och vänner och jag har unnat mig lite extra...
(ibland händer det)
Då får man passa på...
Igår var jag iväg och köpte en åk-gräsklippare,blir lite lättare och inte så tungt att klippa tomten då istället för att gå runt i 5 timmar och klippa,(ja,faktiskt det tar sån lång tid eftersom tomten är så pass stor......
Det blir nog bra..
Så länge i alla fall,innan det är dax att flytta på sig igen,hihi.....Planer,  planer...
Turen kom ännu en gång till mig och då fick det bli en sån....
Allt går bara framåt och jag sitter med mitt leende på mina läppar och bara njuter och trodde faktiskt inte att det skulle bli så här bra för ett tag sen,(men det blev det)
Det var det värt....
Det sägs att (man vet vad man har men aldrig vad man får)
Men i mitt fall var det liksom tvärsom,jag visste inte vad jag hade men vad jag fick hihi.....
Har varit ner till min kära dotter och svärson idag,dom livar upp mitt liv rejält.....
Kan skratta ihjäl mig åt Jimmie,världens underbaraste svärson,inte alla som har 2 så underbara svärsöner i sitt liv,mina döttrar har haft tur som fått så underbara och snälla män.....
I morgon blir det ett grupparbete som ska göras med kära klass-kamraterna....
Resten av veckan ska jag bara njuta av mys och underbara dagar....
Fast en promenad varje dag blir det och ikväll blir det att hälsa på mina underbara svärföräldrar igen,världens underbaraste svärföräldrar....
Jag har haft sån tur....
Helgen hoppas jag att det blir nån resa nånstans i sverige och bara njuta och mysa lite på nåt vackert ställe...
 
Saknar och älskar dig..
 
Foto: <3 Var Rädda Om Varandra <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0