Onsdag

Hej min kära blogg idag igen!Vaknade och var pigg och alert som bara den för solen sken lite ute idag och förutom att jag är lite förkyld då,eller om det nu är nån allergi av något slag,men vad gör det.....
Men vad går upp emot att vakna med en varm och skön famn omkring sig?
Finns det nåt mysigare?
Att vakna bredvid nån som betyder så mycket för en!
Att älska nån så att det gör ont i hela kroppen!
Att ha olycklig kärlek är tex inte kul ,att ha nån men ändå dela denna (NÅN) med nån annan?
Tur att man kan se det roliga och komiska i det hela i alla fall....
Nu såhär i efterhand....
Men hade jag inte blivit tvungen att lämna det jag hade så hade jag ju inte funnit ännu en sån enormt stor lycka i mitt nuvarande liv och i nån annan,så allt har nog en mening i alla fall....
Jag tror fortfarande att man får det man själv ger till andra, som att typ det man ger till andra får man tillbaka på ett eller annat sätt,därför ska man vara snäll och go mot alla och önska alla lycka för om man inte gör det så får man olycka själv till slut,karma,karma tror jag att det heter?
Haft besök av dotter och mommos älskilins-tjej Wilma på förmiddagen..
Det är mommos tjej de....
Är så glad att hon finns,och att det går så bra med hjärtat också...
Dom är ett sånt fint team.....
Snart ska det lagas mat här och sen ska jag iväg o köra ett skift igen.....
Nice......
Lämna in lite trav också,idag då det är v 86.......
Dagen kommer bli så fantastisk som jag gör den till,men lite hjälp har jag av mina underbara vänner och mina fantastiska barn och barnbarn...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0