Ny vecka igen!

Hej min kära blogg idag igen.....Vaknade som vanligt med en varm famn runt omkring mig o fick frukost serverad på sängen,undra vilken dag i raden det blev?
Har faktiskt tappat räkningen nu,hihi.....
Så mycket frukost som jag har fått på sängen bara på några veckor har jag inte fått på 20 år hihi....
Underbart i alla fall med människor som bryr sig och tycker om  och älskar en (på riktigt och inte bara på låtsas)
Bara för att man inte får den man vill ha så tar man vem som helst...Helt sjukt tycker jag.....
Skönt att veta att jag har vänt på min spegelbild och förändrat mitt liv till det bättre,fattar bara inte att jag inte har sett eller  inte hört eller varför har jag inte lyssnat alls på dom som hade så rätt?
På er som visste och hade växt upp på samma ställe.....
Varför såg jag aldrig det ni såg?
Varför insåg jag inte?
Jag har fått så många varningar ifrån vänner som vet och visste hela tiden men jag lyssnade inte alls..... och jag har varit lite för öppen mot en människa som pratar skit till andra,en människa som absolut inte kan vara tyst,
En så kallad skit-människa i mina ögon.....
Du är inte ens värt min skit som jag skiter....
Du kom in i mitt liv som en vindpust och (försvann lika fort som tur var)
Dom där uppe gav mig en ny chans att vilja bli det jag alltid velat bli,dom hjälpte mig att få mina drömmar uppfyllda,o nu kan jag äntligen göra det jag har velat göra i 10 år utan att nån annan säger åt mig (att inte göra det)
Nu står jag i alla fall inte med en förlorad tid som jag hade kunnat lagt på nåt kärleksfullt och meningsfullt istället som jag gör idag.....
Vilket jag har gjort......
Jag fattar inte att vissa människor kan ljuga om allt,bara för att skydda sig själva?
Hur man kan lägga sin egen skuld på nån annan och verkligen tro på det själv....
Til alla mina vänner och familj vill jag tacka er för att ni finns,visste inte att ni tog avstånd bara pga en enda människa men idag har jag vunnit mycket av mitt gamla liv tillbaka och jag är så glad att jag har fler vänner idag än vad jag hade bara för 1 år sen.....
Tack för att ni finns,ni vet vilka ni är
Jag älskar er.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0