Ny vecka igen då

Hej min underbara blogg! Vaknade i morse och det var mulet och ösregnade utanför mitt sovrumsfönster,trist men fick besök av dotter och barnbarn....Som är mitt stora underbara liv......
Sen åkte vi ända upp till Malung och hämtade en barnvagn,fina vägar efter där och lugnt och stilla.....
Det var en mycket trevlig resa.....
Sen lagade jag mat och vi åt och gick ut och gick 8 kilometer och det var ganska skönt ute,fast kvällarna börjar bli ganska kyliga nu...
Men härliga då jag gillar hösten ändå.....
Skickade in ett arbete till skolan igår och blev godkänd och ett idag,nu ligger jag 2 veckor före så nu har jag bara 2 arbeten kvar så har jag min den här kursen klar,nice,det har gått så fantastikt bra nu när jag har fått rå om allt själv och valt denna underbara väg som jag velat gå länge.....
Redig kvinna reder sig själv....
Mitt i alltihopa står ju renoveringen också i full gång,just nu är det garderober som ska göras i hela hallen,sen rivs sovrummet och göras om....
Det kommer att bli så fint när det blir klart.....
I morgon är det skolan igen men först ska jag fika med bästaste Sanna Östlund på förmiddagen och Anita på eftermiddagen......
Blir nog en bit mat ute också skulle jag tro,hihi....
Härlig dag med andra ord med mina vänner.....
Alla dagar är så underbara när man får umgås med sina vänner och sin familj.....
Livet tar inte slut bara för att man går vidare i livet,ibland är det mycket bättre att göra det än att leva i nåt som inte betyder nåt ifrån den andras sida.....
Allt har en mening i livet,bara att inse det innan livet tar slut för det kan det göra fort ibland....
I dagens läge är jag lyckligt lottade med att jag har  både sökt in på skola och tycker att det är så fantastiskt kul,praktiserat och blev kvar och skaffat mig ett eget hus med egen härlig trädgård och mina barndomsvänner som jag inte sett på många år.....
Och framförallt har jag fått nåt som är betydelsefullt och jag handlar det jag vill,när jag vill och såklart OM jag vill,utan att nån behöver bry sig,och jag har haft tur igen som vanligt,hihi....
I veckan ska jag åka o köpa vinterdäck till min bil,det lär behövas snart....
Plötsligt händer det hihi......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0