Mitt i veckan....

Hej igen min kära blogg! Vaknade till en trist och mulen morgon i morse men nu tittar solen äntligen fram emellan molnen lite.......
Men man gör inte dagen bättre än vad man gör den till i alla fall......
Fick även mer än godkänt och väldigt bra på arbetet jag skickade in igår,härligt allt går framåt i den takt jag vill och allt känns bra....
Det känns så bra...
Jag kommer närmare och närmare målet för varje dag som går,och snart är jag klar och kan njuta av det jag åstadkommit på helt egen hand.....
Trodde aldrig att det skulle vara så kul att börja om igen,men det var det....
Idag sliter värken i min kropp som aldrig förr,känns som om min nacke och axlar ska gå av,men jag vägrar äta nån medicin,som bara hjälper för stunden men inte alls på lång sikt,den bara förgiftar min kropp och nej tack det kan jag klara mig utan......
Det finns dom som knaprar mer än nog av sånt och det kan dom gott få göra,men inte jag inte....
Idag ska jag försöka åka till Ikea och kolla om min vita byrå och vita spegeln finns inne som jag vill ha till min hall,nu har jag snart byggt upp mitt hem från ingenting till fullt igen,och den här gången har jag gjort det på alldeles egen hand......
Från att inte ens ha nåt att sitta på utan vi fick sitta på golvet första tiden till att ha allt nu,det känns skönt....
Men idag kan jag glädja mig åt att jag har ett så bra liv och ett eget hem som jag har byggt upp från noll och ingenting  och alla tycker att jag har så fint och härligt.....
I morgon skola igen,nice,muntlig redovisning,ska bli kul......
Nu lagas det citron file här på riktiga råvaror och inte n¨åt på flaska,hihi..
Ha en  bra dag alla,älskar er,ni vet vilka ni är puss puss.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0