Mitt i veckan

Hej igen min kära blogg! Vaknade i morse och det regnade (igen)men det är väl så det ska vara antar jag nu när hösten har vandrat in i våra liv.....
Men i mitt hjärta sken solen då jag vaknade då jag och hjärtat firar 8 månader idag,blir bara bättre och bättre och jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går..
Helt otroligt fantastisk man jag har hittat ....(eller hittade han mig)?
Idag har jag bara slappat medans hjärtat har jobbat,och varit in till stan med dotter,svärson o lilla Wilma och åt på Sibylla,men hjärtat kom dit och åt han med efter jobbet.....
Wilma är världens goaste barnbarn,hon skulle hålla mommos hand hela vägen in till stan i bilen och hon tjatar bara om mig varje dag och mitt lilla hjärta betyder så mycket i mitt liv.....
Vi är verkligen ett team hihi...
I morgon ska jag vara barnvakt åt henne så vi ska hitta på nåt kul...Etfer jag har varit i skolan....
Sitter i mitt mysiga hus och kollar på trav,få se om det går lika bra idag som det brukar göra?
I morgon ska Ida Gustavsson åka med mig ner till skolan då hon också ska dit samma tid som jag...
På fredag blir det antagligen lite lätt dricka och gå på Selmas.nice....
Nästa vecka blir det Ikea och köpa det sista till våra hem som behövs när vi håller på att göra om...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0