Lördag

Halloj min kära blogg! Här är jag idag igen hihi....Vaknade i mitt underbara hus och hörde mina små barnbarn snusa så gott,så ljuvligt.....
Klev upp och åt frukost me dom......
Sitter här och bloggar lite medans dom tittar på tv,snart ska dom ut på studsmattan och hoppa av sig lite,hihi.....
Idag står det lite tvätt på schemat i brist på annat då det finns varken städning eller annat att göra då alllt är så rent oc fint som alltid.....
Sitter och småler lite för mig själv och undrar ibland när tankar bara kommer upp sådär.....Att jag har det så himla bra,planerna bara susar iväg precis som om jag inte riktigt hinner med,har så många planer nu som jag haft i många år men inte fullgjort pga nån annan......
Men nu betsämmer jag helt själv och tar mina egna beslut,och det känns så himla bra.....
nu måste jag sätta på kaffe (haha,sätta på och sätta på)För nu kommer underbara dotter och svärson på just kaffe hihi...kan man ha ett mycket underbarare liv,nej då det kan man inte....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0