Lördag

Hej kära bloggen! En underbar dag med sol igen när man vaknade och dotter med familj kom och hälsade på i förmiddags.....
Tänk vad underbart med mina barn och barnbarn,hur kan man bara glömma bort nåt sånt som är gjort av stor kärlek? eller inte ens bry sig.men det är väl deras problem.....
Om det nu var så stor kärlek ifrån din sida,det vete fan hörru du?Det tvivlar jag på!!!!!!!!!!
Missa mycket gör man när man bara tänker på sig själv men jag är så glad att jag har dom...
Dom är mitt liv....
Jag är glad att just jag har dom och jag har kämpat för det också....
Dom är det bästa som har hänt mig i mitt liv...
Sen finns det folk som sitter o läser min blogg som egentligen inte VILL göra det över huvudtaget men gör det ändå,det är väl ändå lite patetiskt? (och inte vet jag varför man gör det när man ändå bara lyssnar på en eller kanske två människor...
Ge fan o läs min blogg och håll på och psyka er som små djävla psykotiska monster....
För det är vad ni är....
Ta reda på sanningen istället för att hänga ut mig din lilla intorkade svamp på fejjan du vet  fan ingenting,jag har i alla fall varit trogen i alla år och hade hoppats på att få samma tillbaka,men ibland förstår du så får man inte allt tillbaka som man kanske vill för att man lever med en falsk människa och får inte bara gott tillbaka bara för att man råkar vara god...(man kan vara god på olika sätt....)
Ibland är det en själv som är falsk så öppna inte din mun en gång till för du har väl en hel del att dölja skulle jag tro?
Du har väl inte precis varit trogen har jag hört?
Du har sårat nån annan som man inte får såra nån,på det sättet.....
Gått bakom ryggen,usch,usch så gör man inte.....
Otrohet är det värsta man kan utsätta en annan människa för....
Man ska inte hänga ut andra när man inte är bättre själv förstår du....
Somliga slår det tillbaka på en gång på och somliga får lida länge innan det slår till.....
Somliga slår det hårt på och somliga går det bättre fär bara att acceptera förstår du!!!!!!
Jag vet i alla fall att jag har inte varit trogen o inte sårat nåna annan så svårt....
Tänk på det nästa gång du läser min blogg din lilla skit eller ge förresten fn i att läsa den för du har inget med mitt liv att göra o det är jag så djävla glad för.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0