Fredag

Hej min fantastiska blogg! Idag har det varit ett riktigt ruskväder  innan solen tittade fram.....
Har varit in till stan och kollat in  nya tapeter som vi ska ha till hall,köket och vardagsrummet  och passade på att  köpte lite nytt,för här ska renoveras och bli nytt igen..........
Renovering och rensning och packning på gång.hihi.....
Både hall, sovrum och kök så det blir spännande och mycket större nu....
Haft besök av  mina barn och barnbarn idag som har firat mig,fick faktiskt tårar i mina ögon idag då jag inser vilka helt fantastiska döttrar jag har......
Fick så fina och meningsfulla presenter och blommor....
Så vi har ätit tårta och myst riktigt idag.....
Så fick jag världens största rosor av hjärtat,det har jag aldrig fått av nån en enda gång så jag visste inte om jag skulle börja gråta,för att det var så fint gjort!
Nu längtar jag nästan till jul fast jag egentligen inte tycker om julen bara för att jag ska få ge mina barn o barnbarn nåt fint tillbaka,
Ibland ser man inte skogen för alla träden men till slut så får man hugga ner skogen och då ser man verkligen  träden igen när man vaknar till liv bakom buskarna och inser vilka som bryr sig,är så glad idag att jag har sån fin kontakt med dom,jag älskar att umgås och leva med dom...
Dom har noghaft rätt hela tiden fast jag inte har insett mycket för att jag har antagligen varit blind,det sägs ju att man blir det med kärlek och att det går faktiskt mycket bättre nu eftersom jag inte har sett det dom såg!
Jag hade kunnat insett för länge sen bara jag hade stannat upp en enda fjuttig sekund i mitt liv och sett det som dom såg!!!
Jag är i alla fall glad idag att jag står där jag står och att jag gick den tunga vägen men fann det jag letat efter i alla år,och nu mår jag så mycket bättre och uppskattar så lite i mitt liv igen...
Så många vänner som har grattat mig idag har inte hänt på många år och jag blir alldeles rörd till tårar när jag tänker på vilka fina vänner och familj som jag egentligen har?
Dom tog avstånd bara pga en enda person i mitt liv....
Men nu har jag vunnit dom tillbaka och jag har lovat både dom och mig själv att det här kmmer aldrig ske igen,dom kommer alltid stå vid min sida vad som än händer och jag kommer hålla i dom hårt den här gången...
Så många vänner och framförallt så många barndomskompisar som jag har idag har jag inte haft dom senaste 20 åren.....
Livet levs som det är planerat och livets överraskningar har en mening i var mans liv......
Bara att leva det ochgöra det bästa av det medans man kan....
Älskar er....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0