fredag och helg

Hejsan igen min underbara blogg! Vaknat och ätit frukost,gått iväg och gjort ett skift och nu hemma igen,sitter i min underbart sköna soffa och softar och tar de bara lite lagomt lugnt.....
Väntar på att kärleken ska sluta jobbet så vi kan äta nå gott och göra nå kul....
Blev bokad hela helgen så jag vet vad jag ska göra i alla fall hihi.....
Nice...
Ibland funderar jag hur vissa människor är funtade och tänker egentligen med att hänga ut folk på face,moget???
Nej men sopa rent framför sin egen falska dörr först kanske vissa skulle göra,istället för att anklaga alla andra som går så bra men att man själv utsatt sina barn för både det ena och det andra,talas det ingenting om ,tur att jag som mamma har alla papper i alla fall,på alla anmälningar till soc och äklagare och ting kanske ska kopiera dom o lägga ut dom på face,så alla får se sanningen,för jag tänker inte bara ta en massa djävla skit hela tiden och nu räcker det o du ska tro att du ska vara som nån djävla gud som alla tror att har varit så snäll,men skenet bedrar siddu,men kom ihåg att det är bara mina närmaste som vet viklet djur du var?..väx upp för fan jag....
Djävla idiot....
Jag fick tillbaka mina gamla kompisar bara för att jag blev av med dig,för dom hade tydligen genomskådat dig för länge sen hur jag nu kunde undgå och se det,det fattar jag än inte idag....
Jag blev till och med osams med min bror pga av dig för att jag trodde på en lögnare,en lögnare som inte har varit annat än en sån under hela sin uppväxt och sedan vidare i livet,.nej nu djävlar får det vara nog....
Tror du inte jag har skulder som du har fixat åt mig va.....
Men det talar du inte om?
Jag har också skulder som står på mig som du har satt mig i,men det talar ingen om ,bara vad jag har gjort....
Inte fan hänger jag ut dig för det,det är över o slut och så är det bara fatta och förstå..Du gjorde ett val och jag är så himla glad idag att du gjorde det valet åt mig så jag slapp.för vet du en sak??????
`Hade du inte valt åt mig hade jag varit kvar i lögner,svek och otrohet än idag och inte haft mina underbara vänner och en sak till....
Om du inte hade valt så hade DU inte gett mig chansen att träffa nån som var mycket underbarare än just du??????? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0