Fredag

Hej min kära blogg igen! Sovit som en stock inatt och när jag vaknade helt utvilad i min stora och varma och sköna säng så sken solen utanför mitt sovrumsfönster,nice med sol,så idag ska jag lapa lite innan det är dax att bege sig iväg till underbaraste vännerna och göra ett skift igen.....
Men idag är det ju fredag och det betyder att i morgon är det Lördag och som alltid innebär det mys och bara rå om sig själv och mysa i det underbara höstmörkret med min  kära ljus.....
Igår kom turen igen,fint....
Som ett brev på posten kan man säga fast jag själv som vanligt hade lämnat in turen så att säga hihi.....
Hinner inte vända mig om förrän nästa bara ramlar ner och in  igen.....
Livet har många fördelar men även många nackdelar också.....
Det beror på hur man ser på livet.....
Ibland vet man inte ens varför man föds för att i nästa stund förstå att man faktiskt ska dö.....
Man ska hinna med så mycket i livet och ibland hinner man ingenting,det tar bara slut på nåt sätt av nån konstig anledning,men allt är meningen tydligen...
Jag är absolut inte rädd för döden,det är något fint som ska hända i ens liv när man har levt färdigt..
Jag har hört att man somnar bara in precis som om man vill sova....
Mysigt....
Somliga ser döden som ett hot,men det är det inte...
Ibland kan det vara bra att se lite i förväg,så man är beredd för då blir det inte lika jobbigt när det väl händer.....
Kan inte rå för att jag har den gåvan men så är det i alla fall,det är inget man bara plockar bort ur livet eler sitt minne utan det bara liksom finns där.....Av nån anledning....
Man får till sig både det ena och det andra fast allt vill man faktiskt inte veta,men jag tror att det är som en slags tid man ska ha på sig och förbereda sig....
Men det är bara vad jag tror?
Varför skulle jag annars få reda på sånt som jag inte vill veta?
Ibland vill man ju bara inte veta allt.....
Men jag är absolut inte rädd för sånt utan jag ler för mig själv och tar det som en klackspark,då jag vet att dom gör det för min skull och för att jag antagligen är den som ska veta och kunna få veta i förväg och jag tycker det är lite mysigt faktiskt att det är så och att just jag kan få det till mig,att just jag kan få veta....
Livet tar slut när det tar slut och vissa vet ej när och vissa vet.....
Så är det bara....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0