Torsdag

Halloj  min kära blogg! Jag  vaknade i morse och regnet strilade utanför mitt sovrumsfönster, men idag var en bra dag, jag skulle till skolan o få mina betyg i kurserna,och det gick kanon,jag fick jag säger bara YES;YES;YES,fan vad bra jag är......
Hälsade på lite gamla vänner i marnäs och nu har jag börjat ta reda på vad vissa personer som alltid hänger ut mig både här o där också haft för sig...
Lögner o svek, ja är man sviken av nån så kanske man sviker själv?vad vet jag?
Det verkar ligga i generna i alla fall hos endel?
Man ska inte säga att andra är dåliga när man själv varit otrogen ständigt mot sin man och är fortfarande o ringer runt för att få sig nåt hos sina gamla polare...
Idioter finns det gott om...
Men en sak är säker, och det är såååå skönt att veta att personen ifråga hänger ut mig för att skydda sitt förflutna falska liv o försöka få andra att tro att dom är bättre..
Jag har i alla fall inte blivit kallad sämsta madrassen som fanns,hahahahaha....
Den som alla ville sätta på och fick det.jag har aldrig varit otrogen o jag kommer aldrig att vara heller det o det enda jag har begärt tillbaka var trohet men inte ens det fick jag ,av nån av mina partners,men men idag är jag glad att jag har ett eget liv o gör som jag vill,att jag blivit av med den största idiot jag nånsin har träffat....
En människa som ljuger om hela sitt liv och vad den jobbat med, och tror sig vara den bästa människa som finns har nu visat sig vara den sämsta....
Bra att hänga ut folk att dom inte sköter det ena o det andra men vad fan var du nånstans när ditt barn behövde dig?
Jo du hörde inte ens av dig o till och med dom som tog hand om ditt barn varnade mig för dig,men jag lyssnade inte...
Idag vet jag bättre....
Man kanske ska sopa rent framför sin egen dörr innan man öppnar kjäften fröken madrass....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0