Torsdag

Hejsan min kära blogg igen! Vaknade i morse efter att ha sovit som en stock inatt och dotter kom på besök och sen åkte vi två vidare in till stan och handlade lite mat och smått och gott,hittade en jätte fin lampa till mitt mysiga vardagsrum....
Det blev kanon fint.....
Passade perfekt i mitt nya morderna antika rum...
Lite godis och sånt blev det också naturligtvis till helgen,hihi...
Idag kom mina nya vinterdäck till min bil som hjärtat har beställt åt mig.....
Det skulle vara en överaskning men han kunde inte hålla tyst,så nu ska dom på också på mina turbo-fälgar som jag har köpt och det kommer nog att bli bra....
Han vill inte att jag ska ha nå halv-dåliga däck på bilen utan att jag ska åka säkert...
Skönt att ha nya däck när man ska åka till skolan tidigt på mornarna ifall det skulle bli halt.....
Sen idag har jag bara varit "jag själv" ett tag och nyss så har jag kommit hem ifrån bästaste dotter o svärson,varit med Wilma lite o myst i soffan helt själva medans mamma o pappa gjorde lite ärenden....
Så målade vi lite lister till huset,älskar att måla,det kommer bli så fint i deras fina hus...
Nu ska jag snart ner till min andra dotter en sväng och hälsa på lite där också,innan det är dax att ta god natt och sova så sött igen hihi...
Träffade mariann idag på coop,en jätte trevlig gammal vän.....
Hon stannade och pratade lite och det var kul......
I morgon är det då äntligen fredag igen,då får man mysa lite extra och bara ta det lugnt.....
Ska nog bli en sväng med bilen också och titta lite i värmland en sväng....
Men såklart ska det byggas klart i hallen så allt kommer in snart och blir färdigt.....
Det kommer att bli såååååå mysigt när det är klart,och mycket i vitt,för det är sååååå stilrent.....Och snyggt som bara den....
Nu är det dax att göra ett ryck igen,ha det bra alla ni läs-bloggare o ha en trevlig helg..
Du vet att jag älskar dig mest och kommer alltid att göra det,"miss you my love"....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0