Tisdag...

Halloj kära bloggen! Nu är jag här idag igen,det är inte alltid man hinner med det nuförtiden då jag igår hade hela arslet fullt hihi.....
Igår hade jag även besök av bästaste vännen Sanna östlund, och så fick hon träffa bella o Wilma för dom var också här och vi satt och pratade i timmar o hon gick runt i mitt hus,som hon tycker är så himla mysigt....
Hon tycker att jag har gjort ett bra val.....Hon tycker att jag bor jätte fint...
Hon tycker att jag har så himla fint i mitt hem, snyggt och prydligt,och det är så kul att höra att man har det av sina vänner.....
Sen äkte jag och dotter Therese till stan och handlade lite nytt till hemmet så fick barnen också en liten slant att handla för också...
Jag kan inte ge dom så ofta men "ibland händer det"
Men jag har ju köpt mycket nytt också,tycker själv att jag lyckats jätte bra.....
Idag har jag fikat med >Poppa nere på fiket här i gränges o sen har jag och hjärtat varit barnvakt åt lilla Wilma,vi Har gått en långpromenad med henne o nu sitter hjärtat o hon i soffan o kollar på tecknat.....
Har varit till stan idag också och handlat lite och satt upp mina nya gardiner som jag har köpt,det blev kanon fint och mysigt.....
Jag riktigt njuter av denna underbara vecka då inget annat står på schemat än att umgås med familj och vänner och det är så mysigt...
Torsdag får jag mina betyg och fredag ska jag vara med på en stor mässa o berätta om mitt liv,det ska bli kul....
Ikväll ska jag bara njuta av en bra film med  Johan Falk och en varm famn att värma mig mot,och bara ha det bra... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0