Tisdag

Hej min kära blogg! Vaknade i morse och insåg att det även idag var kallt ute men gjorde ett glädjeskutt upp ur sängen då snön redan är på väg bort, det gillar vi skarpt....
Jag hatar ju snö......
Tyckte inte att det var halt ute idag, men det kan ju också bero på att jag har sprillans nya vinterdäck, hihi...
Nice.....
Kära dotter kom på kaffe och vi umgicks medans ""snickarna"" håller på och bygger med garderoberna, det blir bättre och bättre för varje dag som går och snart är dom äntligen klara.....
Det blir så fint så och det luktar så himla gott,""nybyggt ovh härligt""
Nu sitter jag i mitt mysiga hus och skriver och tar det bara lite lugnt, precis som det ska vara i livet, man ska njuta av livet  idag för i morgon kanske  man inte  lever alls överhuvudtaget  eller att om nån man älskar går bort, så jag tar vara på all tid varje dag nuförtiden, som jag kan njuta och ha det bra, för jag uppskattar  verkligen mycket mer saker nu som jag inte ens har tänkt på förut....
Att det ska kunna behövas så himla lite förändring i livet som gör att det kan förändra så mycket och till nåt positivt?
Vad mycket man kan ändra på egentligen, men så blir man mycket gladare också när man inser vad som är mer värt än något annat....
Jag som har växt upp i trygghet med mina kära föräldrar som var ihop hela livet och varken drack eller nånting tills döden kom och tog deras liv ifrån mig till skillnad från andra barn som har skilda föräldrar,,,
Det är först nu som jag förstår vad bra jag hade det om man jämför med andra....
Det är först nu jag kan blicka tillbaka och inse att jag hade det verkligen bra, inga föräldrar som bråkade om allt och ingenting  utan fanns alltid där,men en sak är säker, idag har jag många tankar och funderingar som jag aldrig har haft förut.....
Mina barn är det bästa jag kan ha fött fram och fått.....
Nu längtar jag tills nya babysen kommer snart....
Det ska bli så mysigt....
Har skickat in 4 arbeten igår och idag, är snart klar med den här kursen också och snart ska jag börja på en ny....
Hade en sån där otäck dröm inatt igen, bara vänta och se men jag har aldrig haft riktigt så nära som nu, men 3 gånger har det hänt på 2 veckor och det är ett varsel, jag vet ju det......
Otäckt att man har det så men som sagt allt har ju en mening i alla fall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0