Tisdag

Hejsan igen min kära blogg! Idag när man vaknade så var det lite vackert väder ute och solen tittade faktiskt fram lite emellan molnen emellanåt......
Åkte en sväng till dotter och fick lite kaffe,och åkte förbi och lämnade in en lapp som gav mig lite tur,Yes,det var bra....
Åkte hem till mitt hus och fixade lite där,t rist då det  finns ju absolut inget att städa där då det ser ut varje dag man kommer hem som man lämnade det...
Vissa säger ju att det är trist att städa men,men ,vad gör man när det inte finns nåt att städa?
Men hann med att gå upp på vinden och rensa ur lite och plocka med till hjärtat det som jag behövde där,det är mycket kvar,men det får ta den tid det kommer att ta, jag har inte så värst bråttom,för jag prioriterar annat just nu i mitt liv som är mycket viktigare än materiella saker.....
Kanske ska vara glad att det är så då kan man umgås mer med sin familj och sina vänner istället..
Sen pågår ju projekt renovering där nu med allt som ska bli klart,som alla garderober och det fina badrummet...
Skickat in ett skolarbete också idag har jag gjort om cellen,det var jätte intressant,men man kunde ju redan om den så det blev inte så svårt...
Nyss varit ner till svärmor och svärfar och hälsat på en sväng,myst med deras gosiga katt.....
Är så sugen på att skaffa en nu,dom är för härliga dom små djuren.....
Pan var förbi en sväng och fikade hos mig också idag.....
Nu dax att krypa ner med jhohn blund och en varm mysig famn omkring sig så man kan sova så gott inatt..
Älskar er,ni vet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0