Söndag

Halloj min blogg! Idag när man vaknade så lyste solen in genom sovrumsfönstret så fint och ljust med sina vackra strålar (igen).....
Det är inte alla dagar man får njuta av solen nuförtiden om dagarna då både sommar och höst snart är förbi och ska övergå till vinter och snö.......
Så vi får njuta av dagarna så mycket vi kan nu medans solen tittar fram emallan molnen....
Doften av kaffe slog samtidigt mot min näsa som redan var klart då jag slog upp mina ögon.hihi...
Just nu sitter jag i mitt hus och har det bra,ler för mig själv och njuter av min egen-tid...
Den är viktig för mig emellanåt för att kunna meditera och vila och bara får vara jag ett tag.....
Idag ska jag vara ute i solen och ta vara på dagen det den har att erbjuda....
En promenad blir det såklart också o upp till mommos lilltjej en sväng.....
Igår var hjärtat upp och klepp gräsmattan åt dom o då blev vi bjudna på mat,citronfile,min dotter är så duktig på att laga mat o har verkligen gått in för det här med hem och hus,men så har dom ett jätte fint hus också.....
Det var jätte gott, hjärtat hjälpte även dom att rensa lite på tomten.....
Det blev så fint så.....
Idag blir det förmodligen eller kanske att byta bort Dt-n mot en fyrhjuling,roligare att åka på en sån....
Nu fattas det bara en snöskoter så  man kan åka ut på utflykter även i vinter.....
Ner en sväng till bästaste svärmor o svärfar idag blir det också,dom är världens bästaste som man kan ha.....
Helt underbara,alla är ju inte det,det får man snabbt erfarenhet av.....
I morgon är det läkarbesök igen,med prover och undersökning så få se vad det visar den här gången d`å?
Det blir nog bra ska du se?
Nu längtar jag bara till December då det händer lite roliga och mysiga saker igen....
Men saknar och älskar 2 personer i mitt liv som just nu inte finns där,men som hjärtat saknar och värker för.....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0