Onsdag

Hej min kära blogg! Idag är det en stormig dag,men jag har setat och gjort sista arbetet i denna kursen idag och blivit godkänd igen,fan vad jag är bra hihi.....
Utanför är hjärtat och klipper gräsmattan,det är fint att ha en åkbar gräsklippare,och bara sitta på och åka med hihi....
Det var det bästa köpet jag har gjort.....
Nu är det bara snöskotern till vintern som ska köpas....
Nästa vecka börjar jag läsa medicin och det ska bli så intressant,nu när man har läst psykologi så förstår man lite mer hur vissa människar är och varför dom beter sig som dom gör.....
Förstår inte hur en människa kan få det till att jag ska ge bort det jag har köpt själv efter min separation,det jag har själv köpt efter separationen,räcker det inte att jag inte fick nåt vid separationen och att jag inte orkade eller ville bråka då jag b´var livrädd....
Jag fick flytta till ett tomt hem utom sängen och köpa allt nytt själv,hade inte en stol att sitta på och inte ens ett bord att äta på jag och min dotter så ja köpte det själv...
Min dotter hade inget med sig ifrån vårat gemensamma hem förutom sina kläder men jag som har köpt upp nytt till rummet ska ge bort det också är det rätt ? Det tycker jag inte.....
Det jag har köpt här ska väl vara här tills den dagen hon vill komma hit så hennes rum står fortfarande orört för det är fortfarande hennes rum och hennes saker även om hon inte bor hos mig,eller ska hon ha ett tomt rum den dagen hon ska vara här igen,om det händer?
Ska jag då köpa nytt igen för andra gången?
jag har i alla fall inte sålt hennes saker som vissa gjorde utan dom finns här......
Blir så trött på att bara jag ska läggas ut...
Djävla ormar o hade jag lyssnat på 2 vissa fina personer i nyhammar ifrån bör´jan o tagit alla varningar om en viss person så hade jag varit klok nog att aldrig träffat den människan kan jag lova....
Men ibland är man för godtrogen ,men idag vet jag bättre som tur är.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0