Onsdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade i morse och min dotter ringde o kom förbi en sväng innan det var dax för mig att dra vidare till skolan för att börja med ett nytt ämne idag...
Medicin...
Intressant ämne faktiskt,det vi pratade var också om just "den" sprutan som många tog emot svininfluensan,som jag vägrade ta då jag visste att det var nåt mygel med den,o idag är jag faktiskt glad att jag inte tog den då det har sent som sides visat sig att många har blivit sjuka av just denna sprutan.....
Vem vill ha kvicksilver insprutat i kroppen?
Inte jag i alla fall då jag vet hur det är att vara amalgam-förgiftad och man får gå igenom ett helvete.....
Ibland funderar man hur regering och läkemedels-företagen tänker?
Dom tar verkligen inte nån hänsyn till människor och deras liv i alla fall....
Men en bra lärare fick vi kan jag lova,kanon bra och förlarar allt på ett bra sätt..
Nu har ju jag tur som har läst så mycket om medicin förut då jag har varit jätte sjuk,men det var kanon intressant....
Det kommer bli kanon i alla fall,och sen åkte jag hem en sväng och fixade lite här hemma och vidare til dotter med familj o tog en kaffe med världens bästaste svärson.....
Lilla Wilma ropade mommo när jag öppnade dörren,hon är allt för go hon......
Igår fick jag en överraskning!
Mitt hjärta beställde nya vinterdäck till min bil,så jag ska slippa åka på några halvtaskiga däck...
Han är bara för bra,och go förstås.....
Han tycker att jag ställer upp på alla sätt och vis med allt och fixar alt så han ville väl ge mig en överaskning antar jag hihi.....
Nu ska jag kolla klart på travet sen ska jag smaska i mig chips och dip för fulla muggar,gud vad gott....
I morgon har jag lite att göra här hemma och fixa med, som plocka lite och packa ner det som ska läggas undan,till en speciell person tills den skla ha det....
Nu börjar även en ny tid i mitt liv igen,det kommer nytt och nytt hela tiden tycker jag men det går alldeles för fort,jag hinner inte riktigt med på nåt vis?
dax att åka till graven till min bästaste mamma och fixa den nån dag så dom får det varmt och skönt där......
Saknar och älskar en viss person....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0