Onsdag

Hej kära bloggen! Vaknade tidigt (före klockan)faktiskt i morse och fick frukost på sängen, lyx kan man tycka, men sen beror det på hur man ser vad jag också gör hihi...........
Åkte till skolan vid kvart i tolv och hämtade upp Ulrika som går i min klass,och sen vidare ner till Smedjebacken för att plugga lite....
Medicin på högsta nivå, är det numoch idag fick vi lära oss om hjärnan och en massa annat....
Intressant,intressant att göra det här.....
Snart klar och färdig och får äntligen en klar väg som får mig att gå lite längre i livet...
När jag sen kom hem så stod maten på bordet bara att sätta sig och äta, men så gör jag varje dag annars så det kanske jag var värd ändå.....
Bra att hjälpas åt med allt.....
Åkte sen en sväng till mommos lilla tjej och hälsade på.....
Sen hem till mitt underbara hus och softade lite, helt utan karl och bara få vara helt själv en stund, det är livet det,hihi.....
Igår ringde dom om jag ville börja på ett nytt ställe, kanon kul ska det bli,det är ju det jag vill göra innerst inne....
Igår satt jag på mina nya vinterdäck på mina turbofälgar som jag nyss har köpt, blev kanon bra, så nu åker man säkert i vinter i alla fall,skönt att veta och när man ska köra sina barnbarn också.....
Nu är det bara nya sommardäck och nya fälgar till sommaren som jag ska köpa sen.....
Sen räcker allt i några år....
Snart är garderoberna klara att hänga in allt i, det blir jätte fint....
Bästaste Sanna var här häromdagen och tyckte det var ett jätte fint hus med lite kvinnlig touch, kul att höra att jag har lyckats, helt själv dessutom också med allt......
Utan någons hjälp alls...
I morgon är det skola igen,ska hämta upp Ida också så hon får åka med mig ner och hem igen,nice med sällskap på vägen är det....
Fredag blir det en kul dag,och på Lördag ska jag bjuda dotter,och svärson på mat,det ska bli taco,det är kanon gott och det tycker dom med att det är så det blir bra....
Saknar en person i mitt liv jätte mycket...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0