Ny vecka igen då...

Hej kära blogg! Vaknade av att det var massor av snö utanför fönstret,och det började redan snöa igår kväll så man förstod att det skulle bli mycket snö idag men det är ju den tiden nu, så nu kommer snön att falla och ligga kvar snart!
Som tur är så ställde jag in framvagnen på min bil i fredags och lämnade in mina nya vinterdäck för balansering så nu sitter dom på bilen, med helt nya dubb,finfint.......
Det känns skönt att veta att man har nya däck i vinter när man ska ta sig fram i snön,hihi.....
Har varit med dotter Bella ner till min andra dotter Therese idag och och hälsat på, fick mat där så jag var snäll och diskade, så hon blev jätte glad för det.....
Har myst riktigt med mina underbara fina barnbarn idag......
Nu är jag hemma och ska fixa lite medans det luktar härligt virke av allt nybygge här som pågår, hihi......
Sen kommmer mina döttrar och hämtar upp mig för att vi ska åka vidare in till stan på tjej-kväll ikväll, och jag ska kolla om det finns nån snygg vinterjacka som duger som jag kan köpa.........
Annars sitter jag i min ensamhet en stund och njuter av mig själv ett tag......
Det blåser jätte mycket utanför fönstret och det är så skönt att veta när man tittar ut att man har det varmt och skönt inomhus....
Jag tycker ju inte om snö alls jag.....
Det är det värsta jag vet.....
Idag köptes det en dubbel-pulka så jag kan åka pulka med mina kära barnbarn i vinter......
Det ska bli sååååå kul.....
Just nu ser jag fram emot sommaren, mycket som kommer hända då,och det ska bli så kul.....
Fast det jag längtar till nu först och främst är faktiskt till Januari,hihi.....
Det blir en dag av spänning.....
I helgen ska jag åka till värmland en sväng och hälsa på och sen hämta lilla Wilma som ska var här och sova över......
Sen ska jag göra en massa annt kul också.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0