Lördag

Hej min underbara blogg! Vaknade i morse och solen sken äntligen in genom sovrumsfönstret och det var så skönt att få komma hem till sitt egna hem och bara få  sätta sig här med dig och bara skriva av mig så här i mitt tysta fina hus.....
Jag älskar mitt hus även om jag inte gärna vill vara här själv, men när man blir utsatt för vissa saker i sitt liv som är kränkande så sätter det sina spår, även om man kanske inte inser det på en gång....
Kränkande människor är det värsta som finns, och när man inte förstår att vissa vill göra en illa men litar på dom ändå, det är fruktansvärt att gå med den rädsla som finns....
Jag försöker se det som är bra och var bra men naturligtvis kommer det ju även upp saker som inte varit bra också, annars vore det väl konstigt?
Men jag har varit jätte dum som inte förstått det förrän nu...
Det gäller kanske att vakna upp och framförallt att vakna upp i tid,men man ska inte behöva gå och vara rädd?
Bara få vara för mig själv och njuta av tiden som sakta drar sig fram är både bra för självförtroendet och mig själv.........
Jag måste lära mig att lita på människor igen.....
Ibland är det svårt och ibland är det lätt....
Nyss haft främmande av dotter och svärson och barnbarn, Wilma hade på sig dom fina kläderna som jag köpte igår, hon är mommos lilla gulle-tjej......
Är så himla glad att jag har dom, och dom har gjort så mycket för mig för att få upp mig igen, och dom förstår  mig och varför?
Nu ska jag snart laga lite mat då jag har bjudit ner dom på mat idag, det blir tacos och det ska bli så gott......
Jag har låst min dörr, det gör jag alltid då jag fortfarande har en stor skräck inom mig, och vill vara riktigt säker, inte kul när det är som det är men jag varken kan eller vill vara med om nåt mer nu....
Det räcker gott med det som har varit.....
Jag gick min stig till slut fram och idag är jag jätte glad att mina fina vänner finns för mig och mina underbara barn och barnbarn,som betyder mest i mitt liv för mig.....
Saknar 2 personer fruktansvärt mycket i mitt liv, men jag hoppas och längtar fortfarande att det snart ska lösa sig det också, för det skulle vara min stora dröm om det gick i uppfyllelse...
Men nånstans i mitt hjärta har jag en lycko känsla av att det kommer ordna sig till slut i alla fall, och den dagen ser jag framåt med så stort och med stormsteg, sen är min lycka i mitt liv upp fylld.....
SLUTET GOTT ALLTING GOTT:::::::)))))))))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0