Fredag

Halloj kära bloggen idag igen! Vaknade i morse och det är fredag idag och och det innebär att en skön helg ligger framför mig och jag har varit på en mässa i folkets hus och framfört min utbildning där,det var kanon kul och mycket man fick se av en massa olika saker......
Världsmästarna i La dancers var där,skit duktiga var dom....
Nu är jag hemma igen och sitter i mitt hus och skriver lite.....
Maten kokar på spisen och jag är vrålhungrig....
Mat måste man ha och god sådan ska det vara,inget halvtask utan rejäl husmanskost så man blir rejält mätt.....
Kvällen ska jag tillbringa med Linn Wibell och några cider,det var länge sen men nu var det dax igen,det ska bli kul....
Och fredag innebär en massa mys med vänner och familj...
Ska åka till min kära mammas grav i helgen o fixa färdigt den med Ljung och granris innan snön faller och begraver mina nära och kära som ligger där under marken....
Mina nära och kära ska ha det varmt i vinter...
Saknar dom så mycket....
Är jätte jobbigt att gå dit och veta att dom inte finns mer,men jag har ju mamma med mig varje dag i alla fall,hon pratar med mig jämt och det känns skönt att hon finns med mig ändå...
En tur till biltema ska det också bli o köpa delar till bilen,har gjort den så den är klar inför vintern med allt nytt och fräscht....
Den blir så fin..
Ibland händer det,och det gör det ganska ofta nuförtiden hihi.....
saknar och älskar en person som saknas i mitt liv just nu,men ibland går livet inte som man tror,men jag hoppas,hoppas att personen kommer snart igen,saknade är stor och mitt hjärta värker och gör ont när du inte är här....
Älskar dig!!!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0