Torsdag

Hej min kära blogg ännu en härlig dag! Igår hann jag tyvärr inte skriva här ,var fullt upp som vanligt med skola och medicin, träffa mina vänner och softa och bara må bra...
Även igår tog jag igen mig lite efter att jag har varit sjuk, det kan behövas emellanåt...
Idag har jag läst medicin sista dagen och allt har gått klock-rent, är så himla stolt över mig själv att klara det i min ålder framförallt¨=?
Jag är godkänd eller mer och det får jag reda på om 2 veckor, jag har klarat även denna kursen och allt det här galant, det här peppar mig ännu mer att ""just bli nåt ännu mer och större"" hihi....
Nu är jag hemma och ska snart åka upp till dotter och hämta mina fina ljusstakar som jag har köpt när jag var på hennes ljusparty,kanonfina,blev lite dyrt men det var allt värt för at hemmet ska bli till behag,hihi....och för att dotter ska få lite bonus framförallt....
Nu kommer det lukta så gott i mitt hus igen med alla dessa underbara dofter som dom finns i....
Snart dax för mig att ha ett själv,spännande...
Nu ska jag ladda upp morgondagen för ett helg-skift hela helgen,det ska bli nice att komma tillbaka igen...
Nu bär det av till bästaste dotter en sväng..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0