Torsdag

Hej igen min kära blogg! Nu är jag här igen, livet går alldeles för fort och jag hinner faktiskt inte med längre att göra allt som jag ska hinna med......
Igår och idag har jag varit i skolan och läst om lagar, intressant,intressant, mycket som man inte vet, men mycket har jag fått reda på att man kan ta reda på offentligt hihi.....
Intressant......
Nu ska här sökas hihi...
Sen på kvällskvisten var jag upp till dotter med familj och hälsade på en sväng och däremellan hann jag hälsa på mina underbara svärfäräldrar..
Kan inte ha mer underbara än vad jag har!
Annars har jag varit hemma och fixat och lagt på min fina matta i vardagsrummet som mitt hjärta kom hem till mig och hade köpt igår...
Jag har gått och tittat på den i flera månader men inte riktigt kunnat bestämma mig om jag ville ha den, men nu fick jag den, så det blev så fint, så fint....
Sen var jag och klippte mig i tisdags och fixade en nu frissa,är så trött på mitt hår så det fick bli nåt nytt nu hihi.....
Jag blev jätte nöjd.....
Ska gå på bio med dotter och svärson här nån dag på nya twilight filmen,måste bara se den...Kan inte vänta tills den kommer ut på dvd, för jag står inte ut med att inte se fortsättningen...
Djävlar vad skitigt det är på vägarna nu, man hinner inte mer än tvätta bilen så är den skitig.....
Men hellre det än snö i alla fall......
Snart lägga sig i sängen o kola på film ,ikväll blir det cock pit,tror den är kanon bra.....
I morgon ska jag rensa i huset och köra iväg lite grejer lite hit och dit och röja undan lite.....
Sen måla lite överallt så det blir klart nån gång här.....
Jag älskar dig (du vet)
Saknar dig jätte mycket....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0