Torsdag

Hej min kära blogg! Vaknade och hade kanon ont i halsen i morse så det blev bara till att vara hemma, men som sagt var så har jag har ju bara varit hemma 2 fjuttiga dagar på 1 helt år så det var nog inte så farligt.....
Drack kaffe med min dotter och hade det mysigt.......
Rita kom hit och färgade håret på mig som tur var hihi...
Hon är bra mysig hon, en av mina bästaste vänner, som har vetat mycket bakom min rygg men inte velat sagt nåt för att inte behöva mista våran vänskap, jag trodde inte mina öron när hon berättade...
Det är tydligen bara jag själv som levat i nåt som jag trott varit bra, medans det har förekommit mycket fuffens tydligen bakom min rygg.....
Om både det ena och det andra....
Nu har jag tröttnat ur rejält på att jag ska vara den stora idioten hela tiden och jag ska dömmas för sånt som jag ""inte"" har gjort?
Att jag ska få ta skit som nån annan  har ställt till med....
Tänk om man såg själv hur man beter sig och om alla bara visste lilla du?
Det finns alltid 2 sidor av en sak och en sak är säker ""sanningen kommer alltid fram till slut vill jag lova"" och det är på god väg kan jag lova....
Och det finns även dom som är blåögda tyvärr!
Jag älskar mina barn ""såklart" det gör väl alla mammor (eller) men ibland kan människor manupulera väldigt bra och få andra att tro saker som inte alls är sant....
Tänk vad konstigt va?
Hur fan kunde jag?
Om jag hade valt en annan väg så hade mitt liv inte sett ut som det gör idag, förhoppningsvis så då hade jag kanske haft kontakt med mina barn idag, men nån annan förstörde det för mig, det är tydligt....
Och vann hela lotten grattis till dig då!
Du har vunnit högsta vinsten din stora idiot!
Så mycket skit som jag har fått hört ifrån dig om mina barn, och deras respektive som jag idag har sett och märkt att det inte ens var sant, (det var ju du som var )den stora skiten i allt....(ja jag säger mina barn) för du har väl bara 2 barn, men just ja (du bryr dig bara om 1 eller?)
Du ska fan inte komma och säga att jag har 7 underbara barn (det vet jag väl för fan själv att jag har) Jag har väl fött fram dom själv om jag nu inte minns fel?
Men du har ju sån djävla bra kontakt med alla tydligen,/vilket djälva skämt) Hahahahahaha.....Idiot igen.....
Du bara skyllde på alla andra för att du skulle klara dig och skydda dig själv....
Vet din lilla svärson om att du beskyllde han för inbrottet i ditt eget garage eller?
Tänk om alla visste lilla vän?
Tänk om dom visste allt du har beskyllt dom för hela tiden och jag gick på det? Vilken jubelidiot jag är, ja jag erkänner....
Inte alla som vågar det kanske.....
Mycket saker som nu har uppdagts om svek och fuffens och lögner och framförallt otrohet under hela mitt äktenskap för att hålla mig undan, man kan undra hur man själv kan göra inbrott och en massa djävelskap och samtidigt beskylla mina svärsöner för det, ja precis det var så det gick till, för att jag skulle tro att det var så?
Och jag min dumma djävla blondin gick på det!!!
Fy fan säger jag.....
Hur djävla dum får man bli?
Jag måste fan ha varit dummare än tåget?
Jag erkänner igen faktiskt....
Samma person som otroheten utspelades för 19 år sen då jag var gravid med första barnet och blev ombedd att ta bort mitt barn då du inte brydde dig (undra om jag har hört det nån annanstans ifrån eller från nån tro) till och med, men som tur var hade jag stake i mig att inte göra det, för idag är det världens bästa dotter....
Jag har mist också mycket i mitt liv pga en stor idiot som funnits i mitt liv som bara ljugit om ""precis"" allt i alla år, och jag var dum och trodde mer på det än mina egna barn, det säger väl allt....
Jag är inte ens värd att ha barnen som jag har svikit, och det har jag ju inte heller för dom har tagit avstånd idag, ja det har dom och det hymlar jag inte om heller?
Jag förstår dom helt och fullt idag....
Trots att jag också som människa kan fälla tårar ibland, (jag är inte heller mer än människa) och undra vad fan jag har gjort?
Jag har dock ett samvete som vissa andra inte har....
Men jag fick betala ett högt pris också för det och idag försöker jag grunna och tänka varför, till vilken nytta egentligen?
Fel person vann fel race (eller ska vi säga rätt race)vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig längre faktiskt? tyvärr måste jag säga men jag betalar än idag det höga priset kanske till nån nytta, vad vet jag?
Det kommer kanske visa sig i framtiden.....
Jag mår dåligt än idag att jag sårat mina älskade barn pga en ""ja idiot""
Det är smällar jag får ta idag och leva med tyvärr....
Ingen kan förstå vad jag har gått igenom utom dom som vistas runt mig och ser själva.....
Ingen kan dömma mig för  det jag har gjort?
För det jag har gjort för nån annans skull visste jag inte ens om själv...
Jag ber så mycket om ursäkt...
Som om det nu skulle hjälpa?
Jag litade blint på nån Ja jag säger ""nån"" som bara tänkte på sig själv, ingen vet hur det är att sitta själv i en lägenhet instängd utan bil att inte kunna ta sig nånstans utan pengar för att NÅN tog mina pengar och gjorde allt kul själv...
Jag hade knappt pengar till mat åt min stackars dotter för att ena föräldern bara söp och var ute och hade kul, riktigt bra jobbat tycker jag eller hur?
Nu är jag trött på att ta skit att jag är en dålig mamma ,jag har i alla fall mat och jag har alltid pengar över och kvar, jag har alltid varit noga med att laga mat, riktig mat och ingen skit mat, sluta häng ut mig för fan o ta äran du själv hela tiden, tänk om alla visste vem som inte lämnat vem ifred va?
Jag får låsa min dörr ,vågar inte ens knappt var i mitt eget hem då jag inte får vara ifred, bara klampar in i mitt hem utan vidare och utan min tillåtelse, har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, jag måste väl också få leva mitt liv som jag har börjat eller?
Blir stel så fort jag ser en bil utanför, varför går man ut och skyller på andra det man gör själv....
Ni som inte vet ska inte alls öppna käften tycker jag?
Ta reda på sanningen istället som ligger och väntar utanför din dörr....
För ni vet inte ens vad som hände bakom sränga dörrar när ni inte såg.....
Ni vet inte ens vad jag har blivit utsatt för?
Jag har börjat om mitt liv och försöker åtminstone lappa ihop det som jag har förstört på många sätt, fast det förmodligen inte kommer att gå, men jag ger inte upp så lätt ska ni veta...
Jag får leva med det och det har jag förstått......
Ingen ska behöva komma och säga att jag hela tiden gör fel, om jag fick vara ifred utan att bli uthängd hela tiden och utan att jag ska behöva låsa min dörr dagligen för att nån åker utanför här,så skulle jag också kunna leva det liv med min underbara familj som jag vill leva,men det verkar tydligen vara svårt det med.....
Jag gick vidare utan att behöva sätta på små barn, eller vad man nu ska kalla det?Jjag skaffade mig ett liv och en någorlunda kille i rätt ålder ,jag bejhöver inte springa o  vara otrogen för att bli bekräftad av alla  jag duger faktiskt som jag är ....
Nu har jag fått avreagera mig jag också,j ag hopas att ""nån" förstår.....
Är så trött på att ta skit ifrån just en stor skit....
Kom ihåg::::: Det finns alltid 2 versioner av en sak,döm mig inte är ni snälla för om ni visste,om ni bara visste,jag vet mycket bara så ni vet.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0