Tisdag

Hej min kära blogg! Nu är jag här igen efter att jag inte orkade skriva alls igår, har varit däckad i magsjuka både igår och idag, så jag har legat precis hela dagen i soffan och bara softat och sovit emellanåt.....
En heldag att kolla på tv är inte alltid man får eller har tid med?
Det har varit så skönt för en gångs skull....
Men nu är jag på benen igen såklart för jag har ju skola i morgon och det gillar vi, yes sista veckan med medicin, sen ett nytt ämne igen,och jag har klarat allt galant hittills,helt sagolikt perfekt, men jag har ju läshuvud så det är lugnt...
Nu har jag funderat på att å vidare medans jag ändå håller på?
Skänker även min dotter en extra tanke just nu då hon har det jobbigt men hon ska inte lägga ner nån energi på en man som kan skaffa barn med sin styvsons fru, ja det är sjukt men sant..
Undra gör jag ibland vad dom grundade sina val på?
Min dotter sa just till mig för några veckor sen när jag fick reda på all röra om mina ex att (mamma allvarligt men det måste vara nå fel på dina ex?
Hon har nog så rätt skulle jag tro...
Ena mannen tar sin bästa kompis fru och en tar sin styvsons fru och en tar sin dotters kompis, ja jag undrar jag, hon har nog så rätt så.....
Hon är faktiskt väldigt klok min dotter....
Men jag ska stätta henne i allt jag lovar och jag hoppas att hon inte lägger mer energi på dom utan har det bra liv som hon redan har med sin familj och sina vänner....
Jag älskar henne och förstår henne,det gör jag.....
När man själv levat i många år av lögner och svek så blir man härdad,men till slut inser man att efter regn kommer faktiskt solsken.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0