Tisdag

Hej min kära blogg idag igen! Vaknade och trodde att det skulle vara gör-kallt ute men det var det inte, solen har faktiskt tittat fram lite bakom molnen så man får le lite idag också....
Le åt allt elände som alla andra ställer till med....
Varit till stan med dotter och handlat lite smått och gott, fixar i mitt underbara hus nu och städar det lilla som behövs...
Snart dax att laga lite mat och sen iväg och klippa mig idag...
Det ska bli så skönt så...
Sitter och tänker på en av mina döttrar som också går igenom ett helvete just nu, jag vet, jag har varit där själv...
Men när folk som inte brytt sig på över 20 år börjar blanda in mig och inte förstår själv vilken djävla skiit han är själv då blir jag lite less..
Hur fan kunde du?
Vad tänkte du med?
Alla som finns runt dig får lida för att just du ska ha precis som du vill ha det själv..
Egoistisk som alltid!!
Vissa går dit kuken pekar tyvärr, och hur tänker man när man själv haft hand om ett barn o sen snor  den som står nån nära...
Äckligt!!!
Eller äckligt är nog bara förnamnet...
Tjejer hit och tjejer dit, och hur lättlurade är alla egentligen?
Hur kan man kalla sina egna barn för idioter och att man tar en sjuklig människa i försvar som alltid ""bara"" har pratat skit om allt och alla?
Men tattar- familjer hittar väl varandra till slut eller?
Nej,fy fan säger jag bara, ibland önskar jag faktiskt att jag vore död, om jag ska vara ärlig för jag skäms så jag skäms för nåt som jag egentligen inte alls ska behöva skämmas över..
Men kan inte annat göra!!
Jag kan ju inte rå för att jag har träffat idioter till karlar (så sa min dotter till mig)Och det är nog sant, det är inte jag som ska behöva stå upp och skämmas för det då jag inte längre finns  i det livet..
Nej nu har jag inte tid att skriva om idioter nå mer idag, jag har faktiskt ett liv om ni nu ursäktar?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0