Tisdag

Hej min kära blogg igen! Vaknade och åkte med döttrarna in till stan och handlade en sväng idag och sen hem och hjälpte största dottern att packa upp lite efter flytten, det blev många glada skratt kan jag lova..
Träffade mitt underbara minsta hjärta också idag, kul att se henne och hennes partner också, som jag inte har sett på ganska länge.....
Har längtat så mycket efter henne.....
Jag blev så glad....
Men hon får tydligen inte träffa mig (sin egen mamma)av nån konstig anledning från den som tror att han bestämmer allt.....
Mästaren...
Man kan väl inte tvinga andra att göra som man säger?
En stor skitstövel är vad han är, och det är bara förnamnet på han...
Jag skakade som ett asplöv när han kom och tvingade med sig henne o min dotter sa att jag inte ska behöva vara rädd,men när man varit med om det som jag varit med om så blir man rädd..
Tur att barnen var med och andra också runt omkring...
Den man mest tror är den rätta i ens liv när  är tydligen den största att vara rädd för av alla,som man nånsin mött....
Men hade jag lagt ihop facit ifrån början redan för många år sen så hade jag ju kunnat lista ut när han redan då levde i livslögner att det skulle inte gå, utan att man alltid fortsätter att ljuga om allt, om man en gång har börjat.....
Ja idioter finns det gott om och den sista är förmodligen inte född än....
Vissa förstår inte att allt slår tillbaka en vacker eller regnig dag,och vissa lär sig inte alls av sina misstag....
Ja i morgon är det skola igen tack och lov får jag väl säga,och jag vet inte riktigt vad vi ska plugga i morgon så det blir spännande att se.....
Inatt ska jag försöka sova om inte rädslan tar över nu igen,vet varken ut eller in längre eller vad eller när man ska kunna vara trygg igen....
Men livet måste gå vidare och man måste lära sig lita på människor igen,hur nu det ska gå till?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0