Tisdag

Hej min kära blogg! Vaknade av att det snöade i morse utanför fönstret, fast det snöade när jag somnade igår kväll också....
Mys...
Stora vita snöflingor som faller ifrån skyn, bilen var totalt översnöad men det är ju den årstiden nu så vi har inget annat att vänta oss....
Åkte med döttrarna therese och Bella och svärson jimmie in till stan, fixade lire grejer och träffade lite vänner på stan....
Träffade mitt gudbarn också på stan...
Slapp ju köra själv i alla fall in till stan så min svärson körde så lugnt och försiktigt, så¨det gick kanon bra...
Hem igen då och upp till Bella ovch gjorde våfflor och åt där ,det var mumma.....
Väl hemma igen så satt jag vid datorn och skrev lite som vanligt...
sitter och ser hur snön faller utanför mitt fönster, tänker på alla som måste vara ute och köra nu i det hala väglaget, men ta det försiktigt så det inte händer er nåt.....
Lagar mat åt hjärtat, tills han kommer snart, förstår inte hur han orkar skotta både sin och min gård?
Onödigt med två hus kan man tycka,det tycker mina döttrar i alla fall men jag tycker det är skönt att bara kunna åka hem till ""mig"" när jag vill vara ifred, jag har blivit en människa som behöver lite tid för mig själv ibland, jag tror att det är bra....
Man ska ha egen-tid ibland o så fri som jag är nu och umgås med mina vänner har jag aldrig varit, fattar inte hur jag har kunnat missa det hihi....
Har eget att bestämma över och pengar som jag gör vad jag vill med och har ändå har över jämt...
Det känns bra det här....
Jobba precis som jag vill och gå i skolan som jag vill och göra precis vad jag vill när jag vill....
Fylla frysen i mat jämt, hinner aldrig tömma den innan jag fyller på den....
Det är som det ska vara...
Nu ska jag ner o lämna in en vinst igen,ha det bra alla underbara där ute....
Älskar mina barn min familj och mina vänner..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0