Söndag

Hej min k'ära blogg idag igen! Vaknade i morse dö-trött, klev upp till slut i alla fall och åt frukost och drack 3 koppar kaffe så jag skulle vakna till runt halv elva då mina underbara barnbarn skulle komma hit och vara här hela dagen idag,nice.....
Jag hann vakna till faktiskt.....
Me nöd och näppe hihi...
Trots den förbannade värken i kroppen som hela tiden påminner en om att det  blivit värre dom sista dagarna, kanske är nåt väderomslag eller nåt? Vad vet jag?
Den bränner och sticker i hela kroppen och river i mig varje dag och jag tappar allt just nu, jobbigt men van att leva med sjukdomen är jag.....
Så idag har vi varit till Bea och Anders och barnen har fått lekt av sig lite granna och dit kom även dotter med familj så jag mös lite där också.....
Lagade mat och åt tillsmammans med barnbarnen ,så mysigt så.......
Nu börjar dagen mörkna på igen så man får tända alla fina lampor i fönstren och tända ljus, älskar att ha ljus tända så här när det mörknar på kvällarna och bara sitta annars i mörkret och mysa i tystnaden och bara ""vara jag""
Sista dagen på den här veckan är det också nu, så i morgon börjar en ny härlig vecka med nya äventyr och nya möjligheter, kan bli spännande i veckan..
Ska gå på nya Twilight filmen på Torsdag, alla säger att den är såååå bra,så det ska bli kul.....
Kanon kul att gå på film....
Nu ska jag bara njuta av resten på dagen med min fina familj.....
Snart upp till dotter en sväng...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0