Söndag igen då....

Hej min kära blogg! Idag är det söndag igen men det känns inte som det då jag har jobbat hela helgen, men nu är det skönt för nu är man ledig i några dagar igen.....
Gick upp 5 i morse och va dö-trött.....
Kaos blev det också då många var sjuka och det blev lite kris...
Men nu sitter jag här och skriver och funderar över livet,det blir inte alltid som man tror eller har tänkt sig?
Men som sagt jag har ju alltid sagt att karma, karma, det är fler som tydligen har den tron?
Man ska aldrig ljuga ""om andra"" eller ""för andra" för sanningen kommer alltid fram, förr eller senare..
Men en sak vet jag i alla fall och det är att ""En lögnare kommer alltid att förbli en lögnare""
Jag har gjort många val i mitt liv "" många felaktiga sådana" och de får jag lida för idag.....
Jag har faktiskt tänkt så här:
Om jag inte hade gjort så här?
Om jag inte hade träffat just ""han""
Om jag inte hade trott och litat på fel person?
Hade mitt liv sett annorlunda ut idag då?
Ja,du det vet inte jag, utan det är bara dom där uppe som skulle veta det i så fall?
Det är inte lätt ska ni veta att ha varit den som har varit i skymundan och trott och litat på en stor lögnare,det är ju bevisat nu tydligen,ifrån många?
Bara tanken äcklar mig,bara kunna förstå och kunna göra så?
Men tendenserna var tidiga att se.....
Nu kommer mitt hjärta snart hem och vi får många dagar tillsammans igen,härligt,kanske ska åka till Ikea och passa på att köpa det sista som fattas till hemmet.....
Eller bara gå ut och äta en god middag?
Ja mycket mys blir det i alla fall,och mycket gott att äta.....
Saknar och älskar M ...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0