Söndag igen då då....

Hej kära bloggen! Idag vaknade jag klockan 6 av att mommos lilla Wilma ropade efter pappa, tror hon drömde och glömde bort att hon sov hos mommo?
Men sen såg hon att jag var där så det var lugnt....
Hon somnade om till 8 i alla fall till slut och då gick vi upp och åt frukost, fint och myskväll blev det igår, så i morse blev det fika med glasstårta när dotter och svärson kom och hämtade mommos lilla tjej.....
Nu sitter jag i mitt hus i med lite  egen-tid som jag ofta behöver för min kropp och själ och för min meditering och ska göra sista arbetet inför avslutningen av medicin, allt har gått fin fint, godkänd och mer därtill på alla delkurser i ALLA kurser.""yes säger jag bara""...
Sen börjar en ny kurs och snart är jag äntligen klar med nåt som jag velat göra i 15 år snart, och då kommer färden att gå vidare ut i vida världen, hihi......
Är så glad och näjd med vad jag åstadkommit, men , men man ska vara stolt över sånt här!
Jag ska också försöka hinna in till Rusta en sväng o köpa mattan som jag vill ha annars kommer jag att ångra mig tror jag och en fejk-spis sån där som man kan använda som element eller bara till mys nör brasan brinner, hittade en antik-modell som var jätte fin......
Har alltid velat ha en sån....
Kommer passa jätte fint i mitt vardagsrum.....
I morgon har jag tänkt softa lite grann då jag är ledig, kanske äta en bit mat på china med nån, det är såååå gött det.....
Sen klippning klockan 4 hos bästaste Rita, det behövs kan jag lova, håret växer som ogräs nuförtiden och det har verkligen tagit sig och blivit fint....
En vecka med nya härliga utmaningar med andra ord,och sen renovering uppe på det med....
Onsdag, torsdag skola och sen jobb hela helgen, ska bli nice......
När ska jag hinna med allt som ska fixas runt omkring egentligen?
Livet är fullt upp nu med allt,men jag trivs så här,kunde inte ha blivit en bättre förändring tycker jag,utan att jag först visste om det,hihi......
Allt har löst sig till det bästa även om jag inte trodde det ifrån början......
Saknar dock 2 personer i mitt liv jätte mycket...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0