Onsdag

Hej min kära blogg! Vaknade sent idag, var död-trött, har en förkylning i kroppen som spökar och tung-andad i min astma men annars är humöret på topp...
Man kan inte haka upp sig på skit-saker heller?
Min älskade dotter ringde och kom hit och åt frukost, trevligt med sällskap ,sen åkte jag till skolan och fortsatte kämpa med mina uppgifter (som jag nu då tycker är skit-lätt) Hihi...
Träffade mina gamla arbetskamrater på Konsum som tydligen saknade mig och ville att jag skulle komma tillbaka och jobba med dom igen, det är tydligen brist på personal där...
Kul att dom tycker så hihi...
Var i alla fall mörkt och trist ute innan jag slutade skolan och åkte iväg i det trista mörkret hemåt igen då...
Kom hem och tände all mys-belysning som jag älskar att göra, satte mig här vid datorn i min egen ensamhet som jag tycker är så himla skönt emellanåt.....
Man behöver vara för sig själv ibland och få ta vara på sin egen-tid med sig själv också för att må bra...
Har setat och filosofierat lite och målat mina naglar som blev så fina...
Snart äta lite så magen blir mätt, det är också viktigt att man får mat för att orka och för att må bra...
Försöker tömma frysen nu då jag inte får in nå mer eftersom den är propp-full,ändå handlar jag mat hela tiden och fyller på...
Är nog lite ""skadad"" av min mamma, (nej då) skojade bara, det är väl bra att man ser till att ha mat hemma hela tiden, det är ju det viktigaste och man får prioritera det först innan nåt annat om man är smart....
Det säger väl sig självt, eller?
Min mamma lärde åtminstone mig något vettigt hahahaha...
Mina döttrar är precis likadana och det är jätte bra....
Det går nog i generna skulle jag tro,hihi...
I morgon ska man upp tidigt igen typ vid halv 6 eller nåt, kommer se dubbelt, hihi, men det får gå det med....
Ibland tidiga mornar och ibland får man sova, precis som det ska vara, hihi...
I morgon ska jag även in på apoteket och ladda upp med sånt som behövs inför förkylningstider,typ nässpray och sånt, jag har alltid haft sånt hemma så man är helt riktig garderad...
Ha en bra dag mina vänner och min underbara familj,älskar mina döttrar,dom är för goa,tur att jag har dom.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0