Onsdag

Hej min kära blogg! Vaknade och det var kanon mycket snö ute idag och värk som bara den i kroppen, men det var väl bara att kliva upp och äta frukost och få i sig kaffet så man vaknade till trots den envisa förkylningen som sitter som berg i kroppen......
Ut och skotta av bilen som var full med snö och åka iväg till smb och skiolan.....
Köra sista racet innan man är klar med allt....
Det var så mycket snö, och jag som inte alls vill ha nån snö.....
Men det var bart bara man kom till L-A och SMB, så det var lugnt, men djäkla vad skitigt det var på vägarna.....
Inte undra på att bilarna blir så skitiga på en gång, men som tur som man har så har man ju ett eget hus och kan tvätta dom precis när man vill hahahahaha......
Så dom slipper vara skitiga resten av vintern.....
Vidare hem och ner på byn, jag gjorde nåt som jag aldrig trodde att jag skulle våga göra...
Jag sladdade loss 945- an och det var skit kul, djäklar vad det spårade, hihi.....
Sen när jag kom hem hade hjärtat beställt pizza, gud vad gött det var, han är bara för go han, lite bortskämd är jag allt, men som sagt jag lagar mat när han slutar på dagarna varje dag och han tycker det är så gott så nu slutade han före mig och då får man hjälpas åt..
Har aldrig varit så här bortskämd nå förut....
Van att alltid få laga min mat själv...
Hoppas att det slutar snöa snart, nu körs snöslungan för fullt här så det blir fint på gården......
Skönt att slippa skotta utan det gör maskinen så bra så.hihi...
I morgon sista dagen i skolan innan jul då och sen börjar allvaret igen då nästa vecka, ska bli nice.....
Längtar tills om två veckor nu, ska bli så spännande igen...
Var in och köpte lite julklappar till mina barnbarn idag på hemvägen också, blir inte alls några dyra i år ,men det är tanken som räknas och lite lär dom få i alla fall.....
Dom har fått lite annat under året också när jag hade råd att skämma bort dom så det blir nog bra....
När det kommit in lite extra som man inte räknat med bara sådär.....
Nu ska jag krypa ner i soffan och bara njuta av en öppen eld och bonde söker fru och mysa riktigt.....
Älskar er, ni vet!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0