Måndag

Hej min kära blogg! Idag är det en ny vecka igen och solen skiner så härligt ute idag, och även i mitt hjärta då jag sitter och funderar och ler lite för mig själv och tänker "att jag har det egentligen väldigt bra"
Jag har tagit mig uppåt trots att det fanns en massa sorger och besvär, men som sagt jag står myclet högre idag i rang både i karriär och hos mina underbara vänner och det var det faktiskt värt...
Jag säger som nån annan säger, det var billigt att bli av med hahahahaha.....
Idag sitter jag i mitt underbara hus som jag själv har byggt upp med bara ""mig själv"" och bara softar och njuter av dagen som är så underbar, tystnaden som jag älskar runt omkring mig så jag kan meditera och fortsätta må så himla bra......
Värken strilar naturligtvis ut i min kropp men det är nåt som jag måste stå ut med tyvärr men i annat har jag blivit mycket, mycket bättre, mina vänner säger att det släppte en stor sten från mina axlar som jag inte behövde gå och bära på mer som jag har burit på i många år och det är nog sant tror jag, för idag är jag en mycket gladare tjej och tar aldrig något för givet utan jag håller hårt i det jag har och försöker reparera det jag har förlorat, en del av det i alla fall, det kan inte vara omöjligt i mitt liv, när nån annan har gjort det åt mig  men som beskyllde mig för det för att klara bara sitt eget lilla sårbara klena sketna skinn som han är uppväxt till.....
Synd bara att alla inte inser det och litar på fel person.......
Men många har redan börjat inse....
Karma,karma vet jag hur det fungerar och allt blir till slut det man har givit......
Vet fler som tycker det......
Pratade med min mamma i förrgår och hon vill att jag ska vara lycklig, och må bra, hon sa att jag var värd nåt bättre än det jag hade och  därför har allt hänt, mina tårar rann nerför mina kinder för fullt när jag fick bekräftat att hon finns fortfarande med mig ,jag älskar ju henne så mycket....
Jag fick liksom en längtan att få komma upp till henne där hon är för jag är trygg och alltid har varit det hos henne, den dagen kommer lyckan infinna sig totalt, jag är absolut inte nå rädd för döden, för jag är helt säker på att den är så underbar och fin, mycket finare än den jord vi lever på här!
Ibland är det så att man tänker att ""om jag vore där redan""
Men mamma har gjort mig lycklig nu äntligen här nere på jorden och gett mig så mycket som jag inte hade för bara 1 år sen, ett nytt liv och en start på nåt jätte fint........
Ett helt nytt hem i den stil jag själv vill ha, och nån som älskar mig för den jag är och är trogen, det betyder så mycket för mig idag......
När man har litat på nån i många år och alla ja jag säger ""alla"" runt mig som har vetat hela tiden allt hur han var, men inte sagt nåt för att inte dom ville mista min fina vänskap, men idag har jag ju förstått att jag levt i världens livslögn i många år.....
Men många lever kvar i hans lögner fortfarande och tror på en falsk själ....
Men nu börjar jag om, fri som fågeln med nytt liv och nytt namn......
Är så glad idag åt det som jag har...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0