Måndag och ny vecka igen nu då

Hej min kära blogg! En helt ny vecka som står och väntar framför mig med nya utmaningar nu då!
Det känns helt underbart, nya ting och nytt hela tiden,det känns kanon bra.....
Livet är (eller ska jag rättare sagt ""säga""att det blivit till nya härliga överraskningar varje dag och bara till det bättre och bättre...
Har inte haft en ångest attack på över ett år, ""och det måste väl ändå säga mycket om kanske om att det säger nog allt""
Inte sen den där hemska natten som satte sina spår i min själ, så jag fick söka upp en person för rädslan som rann genom min kropp..
Men nu har jag bearbetat och bearbetat och gått en annan väg för att glömma det hemska som hände...
Idag är jag en mycket gladare människa i mig själv fast jag har slösat så många år på en som trodde att allt var bara en fjantig lek, som inte tog nåt alls på allvar utan bara lekte i alla år men det är kul att veta så här långt efteråt, jag hade kunnat gett min ""riktiga"" kärlek till nån annan...Gett den till nån som verkligen var värd den....
Men nu ler jag utan att behöva tänka på allt dåligt som har varit, allt som ""alla anda"" har sett men tydligen inte jag...
Många är jätte glada för att jag har blivit ""just jag"" igen efter så ¨ång tid,nu kan jag skratta och ha kul igen (eller jag ""bara"" skrattar hela tiden)
Och allt känns så himla bra igen...
Det jag saknar mest är faktiskt min förlovningsring och min vigselring som jag själv betalade men inte fick alls, utan du tog den av mig,bara sådär...
Det är faktiskt personliga saker...
Men du är ju van att stjäla har jag hört, till och med av vänner så det var väl inget ovanligt antar jag...
Den var ett minne av mina underbara barn och nåt jag själv köpt, men vem vet kanske nån annan fick den att bära på just sitt finger och.kul för den i så fall att bära nån annans ring..
För att du tar bara andras saker hela tiden...
Den första ringen jag fick har jag klippt sönder i småbitar och malt som sand  i små, små korn och har hoppats och hoppas varje dag på att den ska låta mig få min dröm uppfylld, att just sanden blir till små, små korn och aldrig mer kommer finnas i mitt liv..
Snart ska jag laga mat,idag blir det potatis och hemlagad gräddsås med lövbiff,mumma...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0