Helg

Hej min kära blogg! Idag är det då fredag igen, och det innebär mycket mys och filmkväll som vanligt i den mysiga soffan och en öppen spis som brinner, så härligt med romantik till helgen......
Med nån som kan värma en i sin mjuka,sköna famn, en riktig mans-kropp ocjh inte nån späd tonåring och känna att man är värd nåt ""för nån"" Äntligen....
Det är ju inte ""alla"" man varit värd nåt för utan tydligen så har jag levt i nåt som bara aldrig har existerat eller  inte funnits.....
En lek kanske det var, vad vet jag, testa mig kanske, i så många år?
Idag vaknade jag av lilla mommos älskling ringde o ville komma, såklart fick hon det så vi fikade och hade det mysigt sen åkte vi in till stan och handlade lite och fikade med bästaste poppa på cafe engel.....
Kollade runt lite och nu har jag bestämt mig, men det tog ett tag, det kan göra det ibland, om man inte är riktigt  säker på vissa saker, är faktiskt lite osäker fortfarande om jag ska vara ärlig men det får bära eller brista då, om man inte kan ta allt så lätt som en plätt gång på gång och bli lurad ""varje""gång och kunna lita på nån igen, men nu är det bokat och klart, nice.....
Nu far jag!!!
Ut i vidderna som väntar på mig....
Sen hem en vända och fixade lite......
Nu sitter jag här och filosofierar lite med ett leende på mina läppar, (nästan skrattretande faktiskt) allt har en mening säger dom där uppe, Jo visst har det det?
Vägen vi ska vandra kan antingen bli lång eller kort beroende på vad vi väljer såklart???
Vissa väljer den svåra vägen och vissa väljer den lätta, så är det bara....
Och jag tror att man ska lära sig av sina misstag för att kunna förstå, och gör man inte det så får man skylla sig själv och leva i skiten kanske då?
Det är upp till var och en....
Jag har förstått själv nu (äntligen gick det upp ett stort ljus för mig) att jag kommer få sakna min älskade bror resten av mitt liv, kommer få fortsätta tänka på han varje dag utan att kunna nå han eller kunna umgås med han, För tydligen så hatar han mig mer än nån annan, och den smällen får jag ta, jag får skylla mig själv helt enkelt...För tydligen så känner mitt ex släkt han ännu bättre så det får väl bli så då att mitt eget kött och blod får tycka mer om mitt ex än mig, ja sånt är livet ibland......
Det är fan inte dåligt jobbat av en idiot att bli mer omtyckt av min bror än hans egen syster....
Grattis du vann det långa loppet igen))))))))
Du måste snart vara miljonär?
Fan vad blåögd jag måste ha varit som har trott på nånting i så många år och det var bara en lek ifrån den andras sida....
En lek på missbrukande av sex kanske, ja vad vet jag,, ja det går ju att diskutera.....
Inte alla som kanske ska behöver vakna natt efter natt av att man har sex fast man sover, jag hoppas för guds skull att det inte är så det ska vara i alla fall, i ett normalt förhållande, eller har jag kanske missuppfattat det här ned sex helt...
Jag skulle kalla att det är bara en som är med på det i så fall eller?
Jag trodde man skulle vara två om det?
Min vän sa att det är ett sjukligt beteende...
Om ni vill veta sanningen och ha den kastad i ansiktet, jo visst fine, då ska ni få det också?
Ta för er och hör upp.....
Följ med på min äckliga,fjantiga resa genom livet som jag har haft, så ska ni få veta sanningen?
Öppna öronen och häng på bara..
Det kanske var en mamma han ville ha skulle jag tro, om man nu brukar knulla sina morsor?????
Det har ju faktiskt hänt det också!!
Trodde i min vildaste fantasi helt klart att det var mitt ex som min bror hade nåt emot och att det var pga av den stora idioten som vi miste kontakten, men,men jag har vä'l tagit fel (igen då( som alla andra gånger tydligen..)
Det var ju du som sa att min bror var ""sjuk"" i huvet när han talade om för mig att du var otrogen,och jag trodde på ""lögnen"" såklart.....
Skulle verkligen MIN EGEN BROR ljuga för mig? Nej idag tror jag faktiskt inte det....
Jag måste fan vara den dummaste blondinen som finns, att jag inte fattat att det är mig det är fel på och att !!mitt ex" är totalt felfri, oh my good alltså.....
Vilken djävla player....
Har ändå svårt att tro det om min kära bror men annars hänger man väl inte ut mig med namn eller?
Moget!!!!!!!!
Sen kan man ju diskutera vilka eller vem som säger vad egentligen?
Man kanske inte ska öppma käften om man inte sopat rent framför sin egen dörr eller?
Att man sen pratar skit om sin egen släkt kan vi ju ta nån annan gång.....
Har själv setat bredvid när NÅN pratat om psyk kärringen (precis)som du sa, Hon är inte klok...
Men undra om du kan stå för det?
Nej jag tror inte det då det verkar som om hela släkten är uppbyggd på lögner och även att svika så många som man bara kan.....
En tävling vem som kan blåsa flest kanske det är?
Jag har setat i tingsrätter och hos advokater flera gånger och försvarat en man som inte är värd att bli försvarad för 5 öre ska ni veta, som gjort både inbrott (även i kompisars bilar) och slagit sönder andras bilar, som är anmäld för misshandel av helt ""ingen"" anledning, till vilken nytta egentligen.....
Jag har inte vetat, till och med det kunde du ljuga om,och hålla undan...
Alla papper finns kvar, jag kanske ska börja lägga ut allt på face för att alla ska få se?
Nej jag är inte lika löjlig som alla andra men glöm inte att papperen finns kvar, det var jag själv som tog ut akterna på soc,hihi....
Är så himla glad att jag aldrig behövt bära det där äckliga omtalade namnet,o h fan jag har fått det beviljat av gud att jag slapp....
Vilken stämpel skulle jag annars ha haft,oj oj oj,alltså, vill inte ens tänka tanken hur jag skulle ha kunnat radera ut ett så fult och snuskigt namn med allt det innebär dom har gjort.....
Men som sagt (den som pratar skit om andra pratar även skit om mig ""till andra"" ) Eller?
Det ordspråket har ni väl hört?
Tur att mina barn fick äran att bära sin farfars namn, herre gud vad glad jag är för det och att barnen har Sanna som som farmor, som en farmor ska vara.....
Helt underbara människa men idag har ju jag insett det vem som hade varit lämpad bäst för dom och förstår inte alls idag varför jag lät dig komma in i mina barns liv,som bara ställer till elände för dom hela tiden?
Nu har ni fått hära lite, om ni vill veta ner så slå mig en signal, ni är såååå välkomna......
Till min bror vill jag bara säga....
FÖRLÅT men jag vet att det inte hjälper dig ändå en dag som idag men jag saknar dig i alla fall och idag vet jag att du talade sanning för mig bara för att du brydde dig och älskade mig, och idag är det försent, ja jag vet, men jag tänker på dig varje dag ska du veta,och du finns i mitt hjärta,om jag kunde dra tillbaka tiden en sån där 10 år så skulle jag redan då har insett vilken stor idiot du såg som jag inte såg....
Vi kanske ses i alla falla i nangiala nån gång....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0